Category manažer/Senior nákupčí pro vybrané kategorie - TETA drogerie (m/ž)

Praha
75.000 – 100.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.

Jsme největší síť drogerií v Česku. Celkem máme 500 obchodů Teta a 270 těch, které nesou označení Top Drogerie. Zastoupení máme i na Slovensku.

Hledáme posilu do týmu nákupu s praxi v oblasti rychloobrátkového zboží.
Čeká na Vás odpovědná a samostatná role, ve které budete vybírat sortiment, vyjednávat podmínky s dodavateli a analyzovat trh i konkurenci.
Pokud máte analytické myšlení, výborně ovládáte Excel a umíte dotahovat věci do konce, může být tato příležitost právě pro Vás.

Náplň práce

  • Podílet se na přípravě slevového letáku, který vychází každých 14 dní – vybírat vhodné produkty a dojednávat s dodavateli jejich ceny a obchodní podmínky.
  • Zodpovídat za správný výběr sortimentu, vyjednávat nejvýhodnější ceny a realizovat podpůrné marketingové aktivity na základě analýz trhu, konkurence a interních dat.
  • Pravidelně vyjednávat obchodní aktivity s cílem naplňovat stanovené KPI.
  • Sledovat tržní trendy, vývoj cen u konkurence a aktivně vyhledávat nové kategorie a produkty.
  • Provádět pravidelné analýzy svěřených kategorií a navrhovat optimalizační kroky vedoucí k dosažení obchodních cílů.
  • Zajišťovat optimální úroveň zásob sortimentu na skladě.
  • Spolupracovat na tvorbě plánogramů.
  • Vést obchodní jednání a uzavírat smlouvy k promoakcím i standardnímu sortimentu.
  • Koordinovat nabídku letáků, magazínů a dalších POS materiálů sloužících k podpoře prodeje.

Co od Vás očekáváme:

  • Praxi v nákupu rychloobrátkového zboží min. 3 roky.
  • Výbornou znalost MS Excel na pokročilé úrovni (kontingenční tabulky, funkce, Svyhledat, apod.).
  • Komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Analytické a logické myšlení se schopností formulace a prezentace závěrů.
  • Systematičnost a pečlivost.
  • Orientaci na výsledek.
  • AJ výhodou

K příležitosti seberealizace a odborného růstu navíc získáte:

  • Práci pro skupinu s českými majiteli a kapitálem.
  • Různorodou práci a získání nových zkušeností.
  • Služební auto i pro soukromé účely po adaptaci.
  • Příjemné pracovní prostředí a dobrou kávu na pracovišti.
  • 5 dní placeného volna navíc.
  • Příspěvek na stravu až 2 500 Kč/měsíčně a možnost stravování v jídelně společnosti.
  • Slevu na veškerý náš sortiment.
  • Zvýhodněné volání a data od Vodafone.
  • Tankování u Orlen za lepší ceny.
  • Výhodný program slev od spolupracujících obchodních partnerů
  • Maximální podporu nadřízeného i dalších týmů, nejen v době adaptace.
  • Možnost parkování přímo před kancelářemi nebo dojezd 10 min. busem z Černého Mostu (zast. Sychrov).
  • Adresa: Poděbradská 1162, Praha-východ

Těšíme se na Váš životopis!

V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.

Benefity

  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o.
Poděbradská 1162
250 92 Šestajovice

IČO: 26148579
Datová schránka: 9mj5rt3
Další informace:
GPS: 50.118862,14.660516,
S-JTSK: -725379.36 -1041859.04, RUIAN: 26423430

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT