- 27 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro pobočku zahraniční společnosti v Praze hledáme
Zájemce prosím o životopis.
- Vedení mzdového účetnictví a personální agendy
- Zpracování analýz, statistik a reportů dle požadavků vedení společnosti a divizního HR teamu
- Zpracování pracovněprávní dokumentace
- Odpovědnost za implementaci legislativních změn do předpisů společnosti
- Navrhování a provádění systému hodnocení zaměstnanců
- Správa a aktualizace dat zaměstnanců
- Nastavení efektivních HR procesů
- Organizace pravidelných školení zaměstnanců, péče o jejich rozvoj a další vzdělávání
- Správa platností lékařských prohlídek a dalších zákonných nařízení
- Aktualizace interních směrnic společnosti
- Komunikace s úřady
- Spolupráce s vedením společnosti při výběru nových zaměstnanců
- Minimálně Bc. vzdělání HR, nebo podobného zaměření
- Praxe v personalistice, min. základní znalost mzdové problematiky (zpracování mezd)
- Znalost MS Office nutností, znalost práce s ekonomicko-personálním softwarem vítána
- Znalost Zákoníku práce
- Aktivní znalost AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem nutností
- Komunikativnost
- Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
- Možnost kombinovat s prací z domova
- Možnost práce na zkrácený úvazek (4-6 hodin/ denně)
- Roční bonus
- 5 týdnů dovolené
- Pracovní zařízení (mobil, notebook)
- Příspěvek na sportovní aktivity (Multisport karta)
- Příspěvek na stravování („stravenkový paušál“)
- Příspěvek na soukromé penzijní / životní pojištění
- Občerstvení na pracovišti
- Jazykové kurzy
- Možnost dalšího vzdělávání
- Moderní kancelář s výbornou dostupností
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.