- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Pro pobočku zahraniční společnosti v Praze hledáme
Zájemce prosím o životopis.
- Vedení mzdového účetnictví a personální agendy
- Zpracování analýz, statistik a reportů dle požadavků vedení společnosti a divizního HR teamu
- Zpracování pracovněprávní dokumentace
- Odpovědnost za implementaci legislativních změn do předpisů společnosti
- Navrhování a provádění systému hodnocení zaměstnanců
- Správa a aktualizace dat zaměstnanců
- Nastavení efektivních HR procesů
- Organizace pravidelných školení zaměstnanců, péče o jejich rozvoj a další vzdělávání
- Správa platností lékařských prohlídek a dalších zákonných nařízení
- Aktualizace interních směrnic společnosti
- Komunikace s úřady
- Spolupráce s vedením společnosti při výběru nových zaměstnanců
- Minimálně Bc. vzdělání HR, nebo podobného zaměření
- Praxe v personalistice, min. základní znalost mzdové problematiky (zpracování mezd)
- Znalost MS Office nutností, znalost práce s ekonomicko-personálním softwarem vítána
- Znalost Zákoníku práce
- Aktivní znalost AJ na komunikativní úrovni slovem i písmem nutností
- Komunikativnost
- Zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
- Možnost kombinovat s prací z domova
- Možnost práce na zkrácený úvazek (4-6 hodin/ denně)
- Roční bonus
- 5 týdnů dovolené
- Pracovní zařízení (mobil, notebook)
- Příspěvek na sportovní aktivity (Multisport karta)
- Příspěvek na stravování („stravenkový paušál“)
- Příspěvek na soukromé penzijní / životní pojištění
- Občerstvení na pracovišti
- Jazykové kurzy
- Možnost dalšího vzdělávání
- Moderní kancelář s výbornou dostupností
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?