- Plný úvazek
Náplň práce:
- Zpracování personální agendy (pracovní smlouvy, DPP, DPČ, změny)
- Inzerce volných pracovních míst
- Agenda spojená s pracovními úrazy
- Měsíční zpracování mezd
- Vedení osobních složek zaměstnanců
- Zpracování ročního zúčtování daně z příjmu fyzických osob a s tím spojenou administrativu
- Sledování legislativních změn v dané oblasti
- Požadavky na přijetí:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- Praxe na obdobné pozici min. 3 roky
- Zkušenosti v administrativě v oblasti personální a mzdové agendy
- Znalost práce s PC, MS Office, uvítáme zkušenosti se mzdovým SW – Vema
- Samostatnost, spolehlivost, komunikativnost, pečlivost a důslednost
- Aktivní přístup
- Místo výkonu práce:
- Liberec
- Nástup:
- dle dohody
Nabízíme:
- Plný úvazek
- Smlouva na dobu určitou 12 měsíců od nástupu s možným následným prodloužením
- Platové ohodnocení dle dosaženého vzdělání a zápočtu odborné praxe
- 5 týdnů dovolené + 3 sick days
- Stravenkový paušál
- Hlásit se e-mailem.