Specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností Magistrátu

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Bakalářské
Vhodné také pro

O nás

Magistrát hlavního města Prahy je největším zaměstnavatelem územní samosprávy, který nabízí profesní uplatnění v celé řadě oborů. Aktuálně hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností Magistrátu v odboru bezpečnosti, na dobu určitou.

Místo je vhodné také pro absolventa/absolventku.

Náplň práce:

  • zodpovědnost za zpracování plánů kontinuity pro zachování činností Magistrátu a jeho odborů
  • kontrola aktuálnosti a funkčnosti jednotlivých plánů kontinuity
  • zpracování analýzy rizik a dopadů
  • spolupráce na tvorbě a aktualizacích havarijních plánů
  • realizace opatření zvyšujících úroveň bezpečnosti informací (spolupráce na implementaci ISMS dle ČSN/ISO 27001) za krizových stavů, mimořádných událostí a větších bezpečnostních incidentů, kdy je nutné postupovat dle plánů kontinuity
  • implementace opatření z ČSN/ISO 22301 k systému řízení kontinuity činností do prostředí Magistrátu a kontrola jejich dodržování

Co od Vás očekáváme:

  • VŠ Mgr./Bc.
  • znalosti v oblasti bezpečnosti informací (norma ISO 27001)
  • znalost zákona o hlavním městě Praze
  • dobrá znalost práce na PC (MS Office / Microsoft 365)
  • dobré komunikační schopnosti, včetně vyjadřování v mluveném a psaném projevu
  • organizační schopnosti
  • systematický přístup a analytické schopnosti
  • výhodou zkušenosti a praxe z oblasti systému řízení kontinuity činností (BCMS), případně se zpracováním analýzy rizik

Co Vám můžeme nabídnout:

  • platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě 11, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době, mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků (více se dozvíte z úplného oznámení o výběrovém řízení)
  • pracovní poměr na dobu určitou, po dobu mateřské/rodičovské dovolené (předpokládaný nástup: září 2025)
  • pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 6 dní indispozičního volna
  • po zapracování možnost občasné práce z domova
  • pracoviště v centru Prahy
  • podporu profesního i osobního rozvoje, další vzdělávání, mentoring
  • benefitní systém Cafeteria, příspěvek na roční jízdné MHD (Lítačka), příspěvek na stravování (elektronická stravenková karta), příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost využití Multisport karty
  • příspěvek na bydlení
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života, dětské skupiny a řadu dalších zajímavých zaměstnaneckých výhod

Zaujala Vás naše nabídka? Podívejte se na naše volná místa na webových stránkách kariera.praha.eu, kde se z oznámení dozvíte více, nebo na níže uvedeném odkaze.

https://eud.praha.eu/pub/deska/6000004/4/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXXCAML%230/6000003%23MHMPAWO0A020%23MHMP0BXXCAML/UD_volne-misto_BEZ_specialista-zajisteni-kontinuity_2637_VM20-25.pdf

V případě Vašeho zájmu strukturovaný životopis v českém jazyce prosím zasílejte nejpozději do 11. 9. 2025 na adresu Odpovědět na inzerát nebo do datové schránky hl. města Prahy 48ia97h, označenou: NEOTEVÍRAT – výběrové řízení – specialista/specialistka pro zajištění kontinuity činností/VM20/25/S/PER.

Nabídku s životopisem je také možné podat v označené obálce poštou nebo osobně do  podatelny na adresu: Magistrát hlavního města Prahy, odbor personální, Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1.

Sídlo firmy

HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
Mariánské náměstí 2/2
110 00 Praha

IČO: 00064581
Datová schránka: 48ia97h
Další informace:
GPS: 50.086967,14.41733,
S-JTSK: -743057.84 -1043018.74, RUIAN: 21714746

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC