
ADECCO spol.s r.o.
Specialista zákaznického servisu
O nás

Adecco je globální personální agentura s více než 30 lety zkušeností v ČR. Pomáhá uchazečům najít práci a firmám získat kvalifikované zaměstnance. Nabízí dočasné i trvalé pozice v různých odvětvích a odborné HR poradenství. Díky mezinárodní síti a lokální expertíze poskytuje efektivní řešení na míru.
O nás
Hledáme zkušeného Specialistu zákaznického servisu pro oblast výrobní firmy, který bude zajišťovat komplexní péči o zákazníky v rámci přidělených portfolií. Práce probíhá v menším týmu o třech lidech.
Náplň práce:
Zpracování objednávek od příjmu objednávky po expedici výrobků
Zajištění požadovaných dodacích termínu a informačního propojení mezi zákazníkem a plánovaním výroby
Předávání požadavků zákazníků na plánování a spolupráce při určování priorit v plánování výroby
Komunikace se zákazníky telefonicky a písemně
Kontrola tzv. samofakturace zákazníků
Kontrola konsignačních skladů a vystavování faktur na výběry z konsignačních skladů
Kontrola měsíčních hlášení Intrastat a různá vyhodnocení a různá administrativní práce
Co od Vás očekáváme:
Aktivní znalost anglického jazyka na úrovni B2
Výhodou je znalost německého jazyka na úrovni A2–B1
Praxe v zákaznickém servisu ve výrobní firmě
Samostatnost, pečlivost a schopnost efektivně řešit vzniklé problémy
Ukončené SŠ vzdělání se zaměřením na obchod, ekonomiku, administrativu
Všeobecný rozhled a orientace v obchodním prostředí
Schopnost účinně vést jednání a korespondenci v angličtině a němčině
Zručný uživatel MS Office (texty, tabulky, zpracování dat)
Zkušenosti s prací v systému SAP nebo jiném ERP systému výhodou
Pokročilé komunikační a vyjednávací dovednosti
Přesný a spolehlivý styl práce, důvěryhodné, loajální jednání
Pružný a otevřený přístup k úkolům
Cit pro týmovou práci
Co Vám můžeme nabídnout:
Práci v menším, přátelském týmu
Flexibilní pracovní dobu
Možnost profesního růstu a mezinárodní spolupráce
5 týdnů dovolené
Vánoční odměny
Příspěvek na penzijní připojištění
Příspěvek na stravování