- 45 000 – 75 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro seniory

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
For our client –, a British company based in London, which is currently one of the strongest players in the field of electronics and services sales in Europe, we are looking for Finance Administrative Support.
Their sales network is anchored mainly in England and Ireland, but also for internal customers in the Nordic countries.
Brno Office works as a Center of Excellence in industries such as IT, finance, logistics, robotics, customer care, or content & copywriting.
Your job will be:
Communication in English is a daily bread here, you will work in a multinational company. Therefore, for this position, it's important to be an intermediate English speaker. Also, we're looking for native Ukrainian speakers.
You need to have good Excel knowledge.
Working hours are pretty flexible, starting between 7 and 9:30 am every day, occasionally you will have a late shift (9:30 – 6 pm) to cover the difference between Czech and UK time zones. Therefore, you can easily organize your day and combine work with your personal life.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.