O nás
Jsme organizace Péče o duševní zdraví a jsme přesvědčeni, že všichni lidé mají být přijímáni s respektem ke své jedinečnosti. Už 30 let – ve 2 krajích a 7 okresech – podporujeme klienty s duševním onemocněním, aby mohli žít dle své volby, zodpovědně k sobě i k ostatním.
Aktuálně hledáme kolegyni nebo kolegu, která/ý se stane součástí našeho týmu vedení organizace v kanceláři v Pardubicích.
Na této pozici budete mít na starost:
- Práci s pokladními a účetními doklady – zpracování pokladních dokladů a účetních dokladů (MHD), kontrola správnosti a řešení případných oprav.
- Dokumenty – příprava, evidence a archivace dokumentů a smluv, skenování a značení dokladů, administrativa.
- Běžný provoz kanceláře – podíl na chodu kanceláře – komunikace s dodavateli (pokud budete pověřeni), objednávky materiálu, sledování stavu zásob, drobné inventury.
- Občasné „výjezdy“ – občas něco odvezete či přivezete – například auto do servisu nebo podklady na seminář na jiné středisko v rámci Pardubického či Královéhradeckého kraje.
- Poštu a datovou schránku – výpomoc při administraci datové schránky a poštovních zásilek, základní evidence.
- Podporu vzdělávacích akcí a setkávání – organizační a technická podpora při vzdělávacích seminářích, setkávání týmu, pracovních skupinách, stážích či akcích pro veřejnost.
- Výpomoc s koordinací využití zasedacích místností a techniky, práce s rezervačním systémem.
- Administraci dobrovolnických smluv a nahlašování pojištění dobrovolníků.
Naše požadavky na tuto pozici:
- Min. SŠ vzdělání, ekonomický/administrativní obor výhodou.
- Velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Teams).
- Řidičské oprávnění sk. B a aktivní řízení.
- Pečlivost, spolehlivost a smysl pro detail.
- Schopnost samostatné i týmové práce.
- Profesionální vystupování a dobré komunikační dovednosti.
Co nás zvlášť potěší:
- Ztotožnění s posláním a hodnotami PDZ.
- Organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost a určitá míra flexibility.
- Komunikativnost a pozitivní naladění.
- Praxe v neziskovém nebo veřejném sektoru.
- Motivace k dalšímu osobnímu rozvoji a vzdělávání.
Co nabízíme:
- Základní mzdu po zkušební době v rozpětí 14 000 – 16 000 Kč hrubého (při 0,5 úvazku) dle zkušeností a praxe.
- 25 dnů dovolené ročně.
- Služební telefon a počítač.
- Pružnou pracovní dobu v rámci sjednaného úvazku.
- Smysluplnou práci, která pomáhá druhým – i když nejste přímo „v terénu“.
- Zázemí zavedené organizace s přátelskou kulturou a příjemným prostředím.
- Podrobné zaškolení a podporu dalšího rozvoje a vzdělávání.
Chcete se stát členem našeho týmu?
Pošlete nám krátký motivační dopis (max. 1 strana A4) a životopis do 16. prosince 2025. V případě zájmu se vám ozveme a domluvíme si schůzku. Nástup možný v lednu nebo v únoru nebo dle dohody.
Pracovní doba: pravidelně 4 hodiny denně (po–pá)
Těšíme se na vás.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Přátelské prostředí
- Children-friendly office
- Dog-friendly office



