Provozní asistent/ka – Pardubice (0,5 úvazku)

Zelené Předměstí, Pardubice
14.000 – 16.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Jsme organizace Péče o duševní zdraví a jsme přesvědčeni, že všichni lidé mají být přijímáni s respektem ke své jedinečnosti. Už 30 let – ve 2 krajích a 7 okresech – podporujeme klienty s duševním onemocněním, aby mohli žít dle své volby, zodpovědně k sobě i k ostatním.

Aktuálně hledáme kolegyni nebo kolegu, která/ý se stane součástí našeho týmu vedení organizace v kanceláři v Pardubicích.

Na této pozici budete mít na starost:

  • Práci s pokladními a účetními doklady – zpracování pokladních dokladů a účetních dokladů (MHD), kontrola správnosti a řešení případných oprav.
  • Dokumenty – příprava, evidence a archivace dokumentů a smluv, skenování a značení dokladů, administrativa.
  • Běžný provoz kanceláře – podíl na chodu kanceláře – komunikace s dodavateli (pokud budete pověřeni), objednávky materiálu, sledování stavu zásob, drobné inventury.
  • Občasné „výjezdy“ – občas něco odvezete či přivezete – například auto do servisu nebo podklady na seminář na jiné středisko v rámci Pardubického či Královéhradeckého kraje.
  • Poštu a datovou schránku – výpomoc při administraci datové schránky a poštovních zásilek, základní evidence.
  • Podporu vzdělávacích akcí a setkávání – organizační a technická podpora při vzdělávacích seminářích, setkávání týmu, pracovních skupinách, stážích či akcích pro veřejnost.
  • Výpomoc s koordinací využití zasedacích místností a techniky, práce s rezervačním systémem.
  • Administraci dobrovolnických smluv a nahlašování pojištění dobrovolníků.

Naše požadavky na tuto pozici:

  • Min. SŠ vzdělání, ekonomický/administrativní obor výhodou.
  • Velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, Teams).
  • Řidičské oprávnění sk. B a aktivní řízení.
  • Pečlivost, spolehlivost a smysl pro detail.
  • Schopnost samostatné i týmové práce.
  • Profesionální vystupování a dobré komunikační dovednosti.

Co nás zvlášť potěší:

  • Ztotožnění s posláním a hodnotami PDZ.
  • Organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost a určitá míra flexibility.
  • Komunikativnost a pozitivní naladění.
  • Praxe v neziskovém nebo veřejném sektoru.
  • Motivace k dalšímu osobnímu rozvoji a vzdělávání.

Co nabízíme:

  • Základní mzdu po zkušební době v rozpětí 14 000 – 16 000 Kč hrubého (při 0,5 úvazku) dle zkušeností a praxe.
  • 25 dnů dovolené ročně.
  • Služební telefon a počítač.
  • Pružnou pracovní dobu v rámci sjednaného úvazku.
  • Smysluplnou práci, která pomáhá druhým – i když nejste přímo „v terénu“.
  • Zázemí zavedené organizace s přátelskou kulturou a příjemným prostředím.
  • Podrobné zaškolení a podporu dalšího rozvoje a vzdělávání.

Chcete se stát členem našeho týmu?

Pošlete nám krátký motivační dopis (max. 1 strana A4) a životopis do 16. prosince 2025. V případě zájmu se vám ozveme a domluvíme si schůzku. Nástup možný v lednu nebo v únoru nebo dle dohody.

Pracovní doba: pravidelně 4 hodiny denně (po–pá)

Těšíme se na vás.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy a prémie
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Přátelské prostředí
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office

Sídlo firmy

Péče o duševní zdraví, z.s.
Jana Palacha 1552
530 02 Pardubice

IČO: 64242218
Datová schránka: f4mdigb
Další informace:
GPS: 50.047011,15.759483,
S-JTSK: -647825.57 -1062339.94, RUIAN: 7704445

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT