- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
způsobilost k právním úkonům
prokazatelná stavební/projektová praxe minimálně 3 roky
morální a trestní bezúhonnost
znalost jednacího jazyka
Ostatní předpoklady:
znalost stavební legislativy
znalost práce na PC (Microsoft Office) a schopnost naučit se ovládat další SW
orientace v sazebníku ÚRS a Unika
orientace v projektové dokumentaci se schopností čtení výkresů a mapových podkladů
praxe ve veřejné správě vítána
dobré komunikační schopnosti – vyjednávání a argumentace
pečlivost, systematičnost a kladný vztah k administrativě
ochota k práci v terénu
řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
popis pracovní činnosti:
zajišťování investičních akcí města
naplňování systému stavebního managementu
Co nabízíme:
cílové ohodnocení po zapracování a praxe 55.000 Kč
osobní příplatek po skončení zkušební doby a dle dosahovaných pracovních výsledků
25 dní dovolené a 6 dní zdravotního volna navíc (hrazeno 100%)
osobní účet ve výši 16.800 Kč – možnost čerpání prostřednictvím benefitní karty
příspěvek na stravování za každý odpracovaný den
příspěvek ze sociálního fondu na penzijní a životní připojištění, při pracovních výročích, při odchodu do důchodu a v případě nepříznivé sociální situace
zdarma zaměstnanecké kulturní a sportovní aktivity – 10× za rok
úrazové pojištění
podnikový psycholog
Vánoční a Velikonoční benefity
pružná pracovní doba, jistota a stabilita
možnost zvyšování kvalifikace
kontakt: zobrazit tel. číslo ,e-mail přes odpovědní formulář, osobně personální oddělení
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?