- Plný úvazek
O nás
Divadlo Radost je příspěvková organizace s více než sedmdesátiletou tradicí. Působíme v centru Brna a zaměřujeme se na loutková a činoherní představení pro děti i dospělé. Naší prioritou je kvalitní kulturní zážitek a podpora přátelského pracovního prostředí. Aktuálně rozšiřujeme tým o novou kolegyni či kolegu, který se ujme personální agendy.c
Náplň práce:
- vedení kompletní personální agendy zaměstnanců divadla
- administrativní podpora při uzavírání smluv a dohod (DPP, DPČ, smlouvy o dílo)
- evidence platových stupňů, příprava podkladů pro odměny z FKSP
- organizace výběrových řízení, nástupy zaměstnanců, vedení osobních složek
- spolupráce na BOZP školeních, správa benefitu Multisport
- zajištění výkaznictví pro vyplácení dohod
Co od Vás očekáváme:
- min. SŠ vzdělání s praxí, nebo VOŠ/Bc. vzdělání
- zkušenost z oblasti personalistiky je vítaná
- znalost MS Office a Google Workspace
- samostatnost, pečlivost a smysl pro detail
- pozitivní vztah k administrativní práci
Co Vám můžeme nabídnout:
- práci na hlavní pracovní poměr s úvazkem 0,5
- platové zařazení dle 10. platové třídy (nařízení vlády č. 466/2024 Sb.), stupeň dle délky praxe
- služební telefon, 5 týdnů dovolené
- příspěvek na stravování (stravenky), benefit Multisport
- flexibilní pracovní dobu, možnost zaučení během srpna
- zaměstnanecké vstupné na představení a parkování v areálu divadla
- nástup možný od 1. 9. 2025
Benefity
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště