- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
OUR CLIENT'S MESSAGE:
Operating for more than 140 years, we are a global innovation-oriented automotive manufacturer with sales of €33.3 billions in 2013. Our corporation continuous growth on a global scale is taking us on a greater position in global competition.
ABOUT THE ROLE:
This is a fantastic opportunity for someone who is looking to work as part of a team and manage their own workload. A very extensive part of this role includes customer interaction via phone and email. Therefore enjoying communication and having a passion for excellence in service and teamwork will ensure your success.By joining our German or French Client Services Team, you will also be responsible for the administration part of the job by accurately processing employee attendances, absences and holidays records in order to be able to calculate salaries at the end of the month. You will be responsible for having all relevant information accounted and all auxiliary system requirements are met (eg, tax filings, banking requirements, wage garnishments, benefits, pension and stock record keeping).You will be provided with all relevant training and supervision and that takes from 3 to 6 months before you start working independently.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.