Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

HR Administrator with GERMAN or FRENCH

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Lidské zdroje a personální management

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Here you have a great opportunity to work for an amazing international company, so if you would like to kick start your career in HR, this is the place to be! Enthusiasts for HR with knowledge of English and French OR German language are welcomed and encouraged to apply now! Who will you work for? A leader in the online retail shopping industry, this company has become highly globalized and international from its original foundations. This company provides consumer products and subscriptions to its customers via its online website. Additionally, a separate Web Services division of the company focuses on providing storage and databases to its clients who range from start-up companies to large government enterprises. Your key responsibilities: - Dealing with wide range of HR-related tasks on daily basis including communication with employees across Europe to accommodate their queries via phone or email - Supporting the employee life cycle (from onboarding to termination) - Providing support to employees in various HR-related topics, such as leaves, compensations, transfers, etc. - Maintaining HR-related data at all times using internal systems (i.e. processing of contracts, absence management, transfers and terminating employees´ paperwork etc.) - Gathering and analyzing data with useful HR metrics - Participating in audits - Creating and supporting continuous improvement methods within HR processes REQUIREMENTS: - Fluency in English and German or French - Experience with HR related task would be nice to have, but MOTIVATION is essential for us - Knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess - To have a proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you Due to the diversity of responsibilities of the role, the ideal candidate will be a competent and resourceful individual with a passion for HR! BENEFITS: - Five weeks of paid holiday - Competitive salary - Lucrative relocation bonus - Public transportation reimbursement - Life and health insurance - Unlimited period contract - Continues learning and development - Language courses - Career opportunities both internally and internationally - Work with an international team - Teambuilding activities and company events - Dog friendly office
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
Zveřejněno: 26. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • CALPRA s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Sickdays
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • ...
dnešní
  • Žižkov, Praha
  • ARCHIPOINT,s.r.o. v likvidaci
  • od 18 100 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., CALPRA s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., GastroAgency s.r.o., LESS MESS STORAGE s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Delirest services s.r.o., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Manuvia Czech s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Neztrácej čas s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., Trenkwalder a.s., Crocogarden z.s., Coweo Technologies s.r.o., Lagerris a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Referent / Referentka, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Finanční manažer / manažerka, Finanční kontroling, Účetní, Manager, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Brand manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Osobní trenér / trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Vzdělávací specialista / specialistka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 4 - Braník, Praha 8 - Karlín, Praha 7 - Holešovice, Praha 4 - Michle, Praha 4 - Krč, Praha 6 - Vokovice, Praha 1 - Staré Město, Praha 4 - Libuš, Praha 2 - Vinohrady, Praha 1 - Nové Město

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše, co musíte znát o sick day

Vše, co musíte znát o sick day

Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

Pracovní smlouva na dobu určitou i neurčitou, její obsah a vzor

V tomto článku týkajícím se pracovní smlouvy se podíváme na nezbytné a obvyklé náležitosti pracovní smlouvy. Vysvětlíme si rozdíly mezi pracovní smlouvou na dobu neurčitou a pracovní smlouvou na dobu určitou; zjistíme, co se stane na konci doby určité. Nechybí ani pracovní smlouva ke stažení.

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Velký přehled o ošetřování člena rodiny - OČR

Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením

Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.

Za darování krve máte nárok na placené volno

Za darování krve máte nárok na placené volno

Bezúplatné darování krve je úctyhodná činnost každého dárce. Proto i zákoník práce na dárce myslí a přiznává jim za darování krve nárok na volno z práce, a to dokonce volno placené. Ukážeme vám, jak správně svou nepřítomnost v práci nahlásit a jaké jsou výhody pro dárce.

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Poradíme vám, jak efektivně hledat a najít práci

Hledání práce je běh na dlouhou trať. Pojďme najít novou, vysněnou práci, práci, která vás bude bavit. Vysvětlíme si postup, jak hledat práci a v dalších článcích vám pomůžeme se vším, co k vysněné práci potřebujete. S námi to zvládnete!

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Nelegální zaměstnávání aneb práce na černo

Povíme vám, jak rozpoznat zaměstnávání na černo. Jaká jsou rizika práce na černo a jak vysoké jsou pokuty pro zaměstnance, který pracuje na černo, a pro zaměstnavatele, který práci na černo umožnil. Dále vám poradíme, jak poznat, že agentura práce má potřebné oprávnění, a vy se nebudete podílet na nelegálním zaměstnávání.

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve svátek - nejčastější otázky a odpovědi

Práce ve státní svátek otevírá řadu otázek, na které vám odpovíme. Dozvíte se, zda je práce ve svátek přesčas, jak je to s příplatky a náhradním volnem, zda je možné nařízení práce ve svátek. Jak zákoník práce definuje státní svátek, respektive práci ve státní svátek.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

absence audit benefit bonus data email EU event HR IT management náplň práce NDA Office onboarding online práce role SOU sport system teambuilding employee limit náplň PR proces

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena