HR records officer with French/ Spanish/ German or Dutch Praha

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha
Firma People Place & Partners a.s.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví
Min. vzdělání Bakalářské
Hrubá mzda 50.000 – 59.999 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Co od Vás očekáváme:

ABOUT THE EMPLOYER:

Our client employs over 2700 people worldwide. Our client's products have been available to the public since 1968. The line has continued to expand, and today includes an extensive and wide range for special needs and health care. Today, our client's food products are available in 86 countries around the world and company sales reached $1 billion in 1999. Currently our client products lines include more than 60 different brands and more than 50 specialized products.

ABOUT THE ROLE:

Oversees and compiles payroll data to ensure payroll processes and information are accurate and current. Provides updated payroll, tax and employee benefit information to the payroll system. Processes weekly, bi-weekly or monthly payrolls, as required, by payroll customers.
The Human Resources Records Officer reports to the BSC HR Team Leader and is a proactive member of the BSC HR Team.

KEY RESPONSIBILITIES:

  • Processes employee financial information and payments such as tax information, benefits deductions, bonuses, commissions and tuition reimbursement. Prepares and processes final payments for terminating and deceased employees to include appropriate tax documentation
  • Process payroll to agreed levels and timeframes for each Country.
  • Processing of system generated and manual data received
  • Updates employee financial information to include benefits, tax exemptions of changes, and direct deposit information.

THE IDEAL PROFILE:

  • Experience in a similar payroll role gained within an International Company
  • Demonstrable experience of using HR systems and payroll
  • Demonstrable knowledge and understanding of taxable benefits
  • Organized with strong planning and time management skills
  • Attention to detail whilst able to be flexible in a changing environment
  • Apositive ‘can-do’ attitude
  • Good personal computer and business solutions software skills.
  • Experience of working in a Service centre would be advantageous
  • Excellent verbal and written English plus French / Spanish / German or Dutch on intermediate level
  • Some travel may be required

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration
  • Extensive corporate benefits package (including meal vouchers and other benefits)
  • Permanent or temporary employment depending on your choice
  • All relevant training and coaching to be able to develop your role with confidence
  • Perspective projects with an international scope to develop your full potential
  • Positive and social working environment
  • International working environment where English is used daily among other languages
  • Large and modern office building near public transportation (underground, tram and buses)
  • Free refreshments in the workplace
  • Regular social events and team building activities
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

FINANCIAL CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 30. dubna
Nutně vás hledají
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 30. dubna
  • Praha
  • HR Direct s.r.o.
  • 52 000 – 58 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 30. dubna
  • Karlín, Praha
  • Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy
  • 45 000 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 30. dubna
  • Michle, Praha
  • DKV EURO SERVICE s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
  • ...
Zveřejněno: 30. dubna
  • Praha
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 29. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 29. dubna
  • Holešovice, Praha
  • CAPTUS s.r.o.
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
Zveřejněno: 28. dubna
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 24. dubna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., 21 Consult Group s.r.o., Martin Schneider, ManpowerGroup s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., HR Direct s.r.o., Dům dětí a mládeže hlavního města Prahy, mBlue Czech, s.r.o., Manuvia Czech s.r.o., EVROPA realitní kancelář, CCS Audit, s.r.o., Česká pošta, s.p., DKV EURO SERVICE s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., Česká spořitelna, a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Ubbe s. r. o., Twisto payments a.s., Advantage Consulting, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Věra Pietrasová, CAPTUS s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., CALPRA s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., Hotel Prokop Square, ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Ušetřeno.cz s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Směnárník / Směnárnice, Účetní, Insolvenční specialista / specialistka, Analytik / analytička IT, Data Scientist, Konzultant / konzultantka IT, Specialista / specialistka IT, Specialista / specialistka operačních systémů, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Provozní manažer / manažerka, Výkonný ředitel / ředitelka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 8 - Libeň, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Staré Město, Praha 1 - Malá Strana, Praha 8 - Karlín, Praha 5 - Zbraslav, Praha 5 - Smíchov, Praha 4 - Michle, Praha 10 - Hostivař, Praha 4 - Krč, Praha 1 - Nové Město, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice, Praha 7 - Holešovice, Praha 10 - Strašnice, Praha 5 - Stodůlky, Praha 8 - Střížkov, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 7 - Troja, Praha 10 - Uhříněves, Praha 4 - Nusle

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Vše o hmotné odpovědnosti + VZORY ZDARMA

Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Přehledně: základní povinnosti zaměstnance

Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Znáte všechny podmínky konkurenční doložky?

Pojďte zjistit vše o konkurenční doložce. Jaké podmínky musí být v konkurenční doložce uvedeny, jaká je minimální částka, kterou vám zaměstnavatel musí měsíčně vyplácet, za jakých podmínek můžete od konkurenční doložky odstoupit a mnohem více. Konkurenční doložka vzor je vás k dispozici zdarma.

Kdy můžete dostat nařízený přesčas?

Kdy můžete dostat nařízený přesčas?

Dozvíte se, co to je přesčas, jaký je rozdíl mezi dobrovolným a povinným přesčasem. Proč jít na dobrovolný přesčas o státním svátku? Vysvětlíme si, jak se přesčasy proplácí a kdy si můžete vzít náhradní volno. Jaké důsledky mohou být, když na přesčas nepřijdete, protože se vám to nehodí.

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Top 20 ATS systémů, které hýbou HR

Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Jak zajistíte prodloužení pracovní smlouvy

Povíme vám vše k tématu “pracovní smlouva na dobu určitou a prodloužení”. Zjistíte, jaké máte možnosti, když se blíží konec vašeho pracovního poměru, kolikrát může zaměstnavatel využít možnost opakovaného prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou a kdy nastává automatické prodloužení pracovní smlouvy na dobu určitou.

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

Novinky v zákoníku práce 2023: velký přehled změn

S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Velký přehled o ukončení pracovního poměru

Rozhodli jste se ukončit pracovní poměr ve stávajícím zaměstnání? My vám pomůžeme. Společně se podíváme na ukončení pracovního poměru, co říká zákoník práce o výpovědi, jednak ze strany zaměstnance, jednak ze strany zaměstnavatele. Nebo jste dostali výpověď od svého zaměstnavatele? Povíme si, v jakých případech vám zaměstnavatel výpověď může dát.

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Kdy vám musí schválit neplacené volno + VZOR

Pokud si potřebujete v práci vzít neplacené volno, poradíme vám, kdy máte nárok a kdy se se zaměstnavatelem musíte domluvit a požádat jej o souhlas. Ukážeme si, jak napsat žádost o neplacené volno.

benefit bonus business data den event HR IT management náplň práce Office pec práce Praha role software SOU sport system brand computer employee employer human resource human resources náplň PR proces profi report

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena