- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Co Vás čeká
Společně s celým týmem budete zodpovídat za realizaci nastavených personálních procesů a jejich další rozvoj, nábor pracovníků, vstupní a výstupní pohovory, vzdělávání, hodnocení. Budete se aktivně podílet na zlepšování systému odměňování. Budete spravovat a rozvíjet personální informační systém včetně související systémů. Budete zabezpečovat a kontrolovat zaměstnanecké záležitosti v zahraničních pobočkách a u agenturních zaměstnanců. Budete mít příležitost se zapojit do nových akvizic.
Bez jakých zkušeností se neobejdete
Využijete Vaše praktické zkušenosti z personální práce ve střední a větší společnosti. Uplatníte u nás zkušenosti s náborem nových pracovníků, vstupními a výstupními pohovory se zaměstnanci, znalosti se zpracováním interní dokumentace a pracovně právních dokumentů, se zajištěním odborného vzdělávání, hodnocením výkonu a systému odměňování včetně benefitů. Alespoň základní znalost anglického jazyka a ochota se jej dále učit. Díky dobré znalosti MS Office budete schopni efektivně vytvářet reporty dle požadavků a potřeb vedení společnosti.
Díky Vám chceme tým personalistů rozšířit o
Zkušeného personalistu s vysokou mírou empatie schopného aktivně a pozitivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních. Odpovědného člena týmu schopného rovněž samostaně dotahovat věci do konce. O nový zdroj nápadů a inspirací.
Co Vám nabízíme
Kreativní práci. Příležitost navrhovat, zavádět a zlepšovat systémy a nástroje pro efektivní řízení pracovníků v našich společnostech. Vytvářet a prosazovat novou firemní kulturu zaměřenou na spokojené zaměstnance. Účastnit se rozhodování o personální strategii společnosti.
Těšíme se na Vaše životopisy či zavolání!
Váš Conteg
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?