- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co Vás čeká
Společně s celým týmem budete zodpovídat za realizaci nastavených personálních procesů a jejich další rozvoj, nábor pracovníků, vstupní a výstupní pohovory, vzdělávání, hodnocení. Budete se aktivně podílet na zlepšování systému odměňování. Budete spravovat a rozvíjet personální informační systém včetně související systémů. Budete zabezpečovat a kontrolovat zaměstnanecké záležitosti v zahraničních pobočkách a u agenturních zaměstnanců. Budete mít příležitost se zapojit do nových akvizic.
Bez jakých zkušeností se neobejdete
Využijete Vaše praktické zkušenosti z personální práce ve střední a větší společnosti. Uplatníte u nás zkušenosti s náborem nových pracovníků, vstupními a výstupními pohovory se zaměstnanci, znalosti se zpracováním interní dokumentace a pracovně právních dokumentů, se zajištěním odborného vzdělávání, hodnocením výkonu a systému odměňování včetně benefitů. Alespoň základní znalost anglického jazyka a ochota se jej dále učit. Díky dobré znalosti MS Office budete schopni efektivně vytvářet reporty dle požadavků a potřeb vedení společnosti.
Díky Vám chceme tým personalistů rozšířit o
Zkušeného personalistu s vysokou mírou empatie schopného aktivně a pozitivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních. Odpovědného člena týmu schopného rovněž samostaně dotahovat věci do konce. O nový zdroj nápadů a inspirací.
Co Vám nabízíme
Kreativní práci. Příležitost navrhovat, zavádět a zlepšovat systémy a nástroje pro efektivní řízení pracovníků v našich společnostech. Vytvářet a prosazovat novou firemní kulturu zaměřenou na spokojené zaměstnance. Účastnit se rozhodování o personální strategii společnosti.
Těšíme se na Vaše životopisy či zavolání!
Váš Conteg

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.