HR fans with GERMAN or FRENCH

Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Great opportunity to work for an amazing international company – if you would like to kick start your career in HR, this is the place to be.

Enthusiasts for HR with knowledge of English and FRENCH or GERMAN language welcomed!!!

Responsibilities:

  • Dealing with wide range of HR related tasks on daily bases – communication with employees across Europe, to accommodate their queries via phone or email
  • Support employees´ life cycle (from onboarding to termination)
  • Provide support to employees in various HR related topics such as leaves, compensations, transfers
  • Maintain HR related data updated at all times using other internal system (processing of contracts, absence management, transfers and terminating employees´ paperwork etc. )
  • Gather and analyze data with useful HR metrics
  • Participate in audits
  • Invent and support continuous improvement within HR processes

REQUIREMENTS:

  • Fluency in English and German or French
  • Experience with HR related task would be nice to have, but MOTIVATION is essential for us
  • Knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint and Outlook i.e. you can draw a graph, create and filter charts, put together a presentation and make sure that your outlook is not a mess
  • To have a proactive attitude so that you don´t get lost within everything that´s going on around you

Due to the diversity of responsibilities of the role, the ideal candidate will be a competent and resourceful individual with a passion for HR!

BENEFITS:

  • Five weeks of paid holiday
  • Competitive salary
  • Lucrative relocation bonus
  • Public transportation reimbursement
  • Life and health insurance
  • Unlimited period contract
  • Continues learning and development
  • Language courses
  • Career opportunities both internally and internationally
  • Work with an international team
  • Teambuilding activities and company events
  • Dog friendly office

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Mateřská škola a základní škola Sofia School s.r.o. | Mateřská škola a základní… | Praha Praha
  • 30 000 – 33 002 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 29. srpna
SULCO Automotive Group, s.r.o. | SULCO Automotive Group, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. srpna
APATOR METRA s.r.o. | APATOR METRA s.r.o. | Šumperk Šumperk
  • od 23 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. května

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Zakládání staveb,a.s., CentralWork s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Institut klinické a experimentální medicíny, Mateřská škola a základní škola Sofia School s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., SULCO Automotive Group, s.r.o., Special Service International, spol. s r.o., Česká pošta, s.p., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, JOB LEADER EUROPE s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Překladatel / Překladatelka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Finanční analytik / analytička, Účetní, Analytik / analytička IT, Specialista / specialistka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Školitel / Školitelka, Lektor / Lektorka, Pedagogický asistent / asistentka, Učitel, Pedagog / Učitelka, Pedagožka, Mistr / Mistrová, Celník / Celnice, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Všeobecná sestra, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Vinohrady, Praha, Vokovice, Praha, Modřany, Praha, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Žižkov, Praha, Malešice, Praha, Karlín, Praha, Michle, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

audit