- 30 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
OUR CLIENT’S MESSAGE:
We are currently among the top five largest organizations in the beverage group worldwide. As a truly consumer-centric, sales-driven organisation, we manage an existing portfolio of well over 200 brands in over 25 countries. Despite the complexity of operations in many countries around the world with different national cultures, we operate as one company, with one culture.
Join a global business leader in Prague that will provide you with genuine opportunities of personal and professional growth in a vibrant, fun and international environment packed with motivated and talented people from a wide range of nationalities under one roof!
ABOUT THE ROLE:
As a Logistics Officer you will play a key part in Order Taking Team organizational set-up in Prague. You will be responsible for managing all incoming orders from customers or company country organizations, entering orders and data in SAP and other company systems as well as verifying completeness, availability of product, customer credit and specific logistic rules.
The role also includes communication with company Contact Center in case of customer wishes and changes of customer orders. You will work closely with other company departments and internal or external customers over e-mail or phone.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.