- 65 000 – 95 000 Kč
- Plný úvazek

Hledáme vhodnou kandidátku/kandidáta na pozici administrativního pracovníka, ve vedení společnosti v malé rodinné stavební společnosti KP-Keramika, s.r.o., Praha - Háje.
Vyřizování telefonátů a e-mailů, komunikace se zaměstnanci, řešení docházky zaměstnanců, vyřizování reklamací, příprava podkladů pro stavební rozpočty, příprava výměr ze stavebních plánů do rozpočtů, úpravy Excel tabulek, přehledů a dalších dokumentů na PC, denní práce s Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint), kontrola smluvní dokumentace na stavební činnost, dále udržování pořádku v agendách a ve všech administrativních dokumentech v tištěné i elektronické podobě a další drobné administrativní činnosti. V některých dnech je třeba občasný dohled na stavbách, vyzvednutí či rozvoz potřebných věcí.
Především praxi v administrativě, praxe ve stavebnictví výhodou, komunikativní dovednosti a reprezentativní přístup, zájem učit se nové věci, naprostá samostatnost, organizační dovednosti, spolehlivost a loajální přístup, aktivní, pozitivní a iniciativní přístup k práci, pracovní nasazení, preciznost i dochvilnost, nutná znalost práce s PC (Word, Excel, Powerpoint, e-mail, internet apod.), řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Trvalý pracovní poměr na plný úvazek, zázemí rodinné společnosti s individuálním přístupem, možnost seberealizace, přátelský kolektiv, firemní vůz i pro soukromé účely, mobilní telefon, Vánoční prémie, nástup možný ihned.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?