- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme vhodnou kandidátku/kandidáta na pozici administrativního pracovníka, ve vedení společnosti v malé rodinné stavební společnosti KP-Keramika, s.r.o., Praha - Háje.
Vyřizování telefonátů a e-mailů, komunikace se zaměstnanci, řešení docházky zaměstnanců, vyřizování reklamací, příprava podkladů pro stavební rozpočty, příprava výměr ze stavebních plánů do rozpočtů, úpravy Excel tabulek, přehledů a dalších dokumentů na PC, denní práce s Microsoft Office (Excel, Word, Powerpoint), kontrola smluvní dokumentace na stavební činnost, dále udržování pořádku v agendách a ve všech administrativních dokumentech v tištěné i elektronické podobě a další drobné administrativní činnosti. V některých dnech je třeba občasný dohled na stavbách, vyzvednutí či rozvoz potřebných věcí.
Především praxi v administrativě, praxe ve stavebnictví výhodou, komunikativní dovednosti a reprezentativní přístup, zájem učit se nové věci, naprostá samostatnost, organizační dovednosti, spolehlivost a loajální přístup, aktivní, pozitivní a iniciativní přístup k práci, pracovní nasazení, preciznost i dochvilnost, nutná znalost práce s PC (Word, Excel, Powerpoint, e-mail, internet apod.), řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Trvalý pracovní poměr na plný úvazek, zázemí rodinné společnosti s individuálním přístupem, možnost seberealizace, přátelský kolektiv, firemní vůz i pro soukromé účely, mobilní telefon, Vánoční prémie, nástup možný ihned.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.