- 33 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Ředitel Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Olomouci, v přenesené působnosti služebního orgánu v souladu s § 14 odst. 6 ZSS a ve spojení s platným služebním předpisem – Přenesení rozhodování na představené na Úřadu práce České republiky, vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada – poradce/konzultant v agendě ZAM (IPS) v Oddělení poradenství a dalšího vzdělávání Odboru Kontaktního pracoviště Prostějov Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Olomouci, se služebním působištěm v Prostějově, ID 11004632, v oborech služby „Nepojistné sociální dávkové systémy a Zaměstnanost“.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. květen 2025.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 10. platové třídy.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 14. března 2025, tj. v této lhůtě
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2025/36458–78099807“.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:
vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském
studijním programu,
6. má potřebnou zdravotní způsobilost.
K žádosti dále žadatel povinně přiloží strukturovaný profesní životopis.
Bližší informace jsou k dispozici na stránkách: Kariéra na ÚP ČR (uradprace.cz)
Tiskopis žádosti a bližší informace na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj. Žádosti musí být DORUČENY do 14.3.2025

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.