- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme organizace Péče o duševní zdraví a jsme přesvědčeni, že všichni lidé mají být přijímáni s respektem ke své jedinečnosti. Už 30 let – ve 2 krajích a 7 okresech – podporujeme klienty s duševním onemocněním, aby mohli žít dle své volby, zodpovědně k sobě i k ostatním. Aktuálně hledáme kolegu do týmu odborného řízení služeb na pozici administrativní pracovník.
technickou i metodickou podporu uživatelů softwaru Pinel plus (naše organizace jej využívá k evidenci klientů i vykazování pro zdravotní pojišťovny; se softwarem vás samozřejmě naučíme pracovat),
komunikaci s dodavatelem softwaru Pinel plus,
správu každodenního chodu softwaru Pinel plus,
agendu elektronických podpisů pracovníků v přímé péči (vytváření nových při nástupu pracovníků, obnovování, ukončování apod.),
správu dat, vytváření statistik z dat o poskytování sociální i zdravotní péče,
přípravu podkladů pro zdravotní pojišťovny, krajské úřady a další subjekty,
evidenci, zajišťování revizí a odepisování zdravotnických přístrojů na střediscích,
administrativní podporu týmu odborného řízení služeb.
pokročilá znalost obsluhování PC (Excel; znalost výkaznických systémů/evidenčních programů výhodou – ideálně Pinel plus od dodavatele HIPPO),
analytické schopnosti/myšlení, schopnost adekvátně prezentovat statistické výstupy a připravovat podklady pro jednání,
orientace v prostředí sociálních a zdravotních služeb, znalost vykazování na pojišťovny výhodou,
minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
řidičský průkaz sk. B výhodou.
Pošlete nám motivační dopis a životopis do 14. března 2025. Pohovory budou probíhat ve dnech pátek 21. března, nebo v pondělí 24. března – o přesném termínu budete vyrozuměni. Nástup možný od 1. června 2025, případně dle domluvy.
Nabízíme finanční ohodnocení ve výši 32 000 – 35 000 Kč + příplatky formou kvartálních odměn, 5 týdnů dovolené a k dispozici 3 sickdays. K dispozici budete mít služební počítač i telefon.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.