- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY.
- objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro pekárnu
- přijímání objednaných ingrediencí a spotřebního materiálu na sklad
- pravidelné inventury
- vedení veškeré aktuální dokumentace (např. HACCP, přepravky, atd.)
- příprava docházky zaměstnanců pekárny
- plánování a optimalizace tras řidičů, koordinace činností řidičů a expedice
- koordinace přípravy vzorků
- zajištění dostatečného množství prázdných přepravek na zakázky
- zástup pracovníka objednávek v době jeho dovolené
- příprava pravidelných reportů
- plnění úkolů zadaných nadřízeným
- předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- samostatnost, zodpovědnost, organizační schopnosti
- znalost práce na PC - Word, Excel - na uživatelské úrovni
- aktivní ŘP sk. B
- pozitivní přístup k práci
- nástup srpen 2024 (ideálně 15.8.)
- HPP na dobu neurčitou
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti v Sázavě, ve Středních Čechách
- přátelský tým kolegů a nadřízených, možnost profesního růstu
- pracovní dobu Po - Pá (cca 8:00-16:30 s možností dohody)
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám životopis ideálně i s motivačním dopisem, a to přes tlačítko u inzerátu. Těšíme se na Vás.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.