- 40 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro společnost Schiedel, s.r.o., která je vedoucí firmou v oboru spalinových cest a komínových systémů v Evropě, hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici:
REFERENT(KA) LOGISTIKY A NÁKUPU
- objednávání zboží a dopravy
- příjem zboží
- kontrolu otevřených objednávek
- sledování dodacích termínů
- ověřování dostupnosti zboží
- zpracovávání podkladů (dodacích listů) pro expedici zboží na naše sklady
- zpracovávání celních podkladů
- min. SŠ vzdělání
- uživatelskou znalost práce na PC, zejména MS Excel
- znalost IS SAP výhodou
- aktivní znalost AJ nebo NJ slovem i písmem
- dobré organizační schopnosti a analytické/logické myšlení
- samostatnost, pečlivost a spolehlivost
- konstruktivní přístup k řešení problémů
- vlastní auto podmínkou, je zde špatná dostupnost MHD (Nehvizdy u Prahy)
- samostatnou a zodpovědnou práci ve stabilní silné nadnárodní společnosti
- zaškolení a podporu při zapracování
- konkurenceschopné mzdové ohodnocení + roční bonus
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- 5 týdnů dovolené
- mobilní telefon, notebook, vzdělávací kurzy/školení
- zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění / doplňkové penzijní spoření / životní pojištění, příspěvek na zdraví / sport / kulturu / dovolenou
- nástup možný ihned
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?