- 40 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracoviště: OTSUKA BRANO s.r.o., Železniční 570/6, 779 00 Olomouc. Nástup možný ihned.
POŽADUJEME: SŠ/VŠ v oblasti ekonomické, strojírenské, logistika, porozumění technické problematice, praxe v oblasti nákupu a logistiky min. 2 roky, znalost angličtiny (slovem a písmem), výborné organizační, komunikační, vyjednávací a přesvědčovací schopnosti, aktivní přístup, pokročilá znalost MS Office, zodpovědnost, samostatnost, flexibilita, ŘP skup. B
NÁPLŇ PRÁCE: řízení nákupu a logistiky, nákup materiálu pro realizované projekty, správné a úplné přenesení požadavků zakázky do objednávky zboží, řádné a včasné objednání a zajištění požadovaného zboží (plnění požadovaného termínu dodání zboží v souladu s objednávkou), správnost průvodní technické dokumentace zboží, reklamační řízení neshodných dodávek, optimalizaci a snižování nákladů, výběr dodavatelů, hodnocení dodavatelů, kontrola dodržování smluvních podmínek při dodávkách, včasné přijímání potřebných opatření pro splnění termínů dodávek v souladu s objednávkou, organizace přepravy objednaného zboží, vedení menšího týmu pracovníků
NABÍZÍME: práci na hlavní pracovní poměr, motivující finanční ohodnocení, služební telefon, notebook, pět týdnů dovolené, příspěvek na penzijní a životní pojištění, závodní stravování.
Pracovní doba 7.30 – 16.00 hod.
Mzda od 28000,– (dle schopností, znalostí) + 40 % prémiová složka mzdy
Pokud Vás zaujala tato nabídka, zašlete svůj životopis POUZE na emailovou adresu: e-mail přes
Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti OTSUKA BRANO s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?