- 30 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Pracoviště: OTSUKA BRANO s.r.o., Železniční 570/6, 779 00 Olomouc. Nástup možný ihned.
POŽADUJEME: SŠ/VŠ v oblasti ekonomické, strojírenské, logistika, porozumění technické problematice, praxe v oblasti nákupu a logistiky min. 2 roky, znalost angličtiny (slovem a písmem), výborné organizační, komunikační, vyjednávací a přesvědčovací schopnosti, aktivní přístup, pokročilá znalost MS Office, zodpovědnost, samostatnost, flexibilita, ŘP skup. B
NÁPLŇ PRÁCE: řízení nákupu a logistiky, nákup materiálu pro realizované projekty, správné a úplné přenesení požadavků zakázky do objednávky zboží, řádné a včasné objednání a zajištění požadovaného zboží (plnění požadovaného termínu dodání zboží v souladu s objednávkou), správnost průvodní technické dokumentace zboží, reklamační řízení neshodných dodávek, optimalizaci a snižování nákladů, výběr dodavatelů, hodnocení dodavatelů, kontrola dodržování smluvních podmínek při dodávkách, včasné přijímání potřebných opatření pro splnění termínů dodávek v souladu s objednávkou, organizace přepravy objednaného zboží, vedení menšího týmu pracovníků
NABÍZÍME: práci na hlavní pracovní poměr, motivující finanční ohodnocení, služební telefon, notebook, pět týdnů dovolené, příspěvek na penzijní a životní pojištění, závodní stravování.
Pracovní doba 7.30 – 16.00 hod.
Mzda od 28000,– (dle schopností, znalostí) + 40 % prémiová složka mzdy
Pokud Vás zaujala tato nabídka, zašlete svůj životopis POUZE na emailovou adresu: e-mail přes
Nebudeme-li Vás kontaktovat do tří týdnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému kandidátovi.
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti OTSUKA BRANO s.r.o. dáváte souhlas ke shromažďování, zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a se zasíláním pracovních nabídek. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.