- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Odbornost, zkušenost a praxe spol. MIKUPEX TRADE s.r.o. je postavena na více než 25ti leté kontinuální praxi na trhu práce v ČR. Našim klientům můžeme velmi účinně pomoci s jejich personálními potřebami, pomáháme jim nalézt pracovníky od nekvalifikovaných výrobních dělníků až po jejich TOP management.
Naším klientem je pekárna tradičního českého pečiva s dlouholetou tradicí v Sázavě, ve Středních Čechách. Aktuálně hledá do svého týmu spolehlivou posilu na pozici: SPECIALISTA / SPECIALISTKA NÁKUPU A LOGISTIKY.
- objednávky ingrediencí a spotřebního materiálu pro pekárnu
- přijímání objednaných ingrediencí a spotřebního materiálu na sklad
- pravidelné inventury
- vedení veškeré aktuální dokumentace (např. HACCP, přepravky, atd.)
- příprava docházky zaměstnanců pekárny
- plánování a optimalizace tras řidičů, koordinace činností řidičů a expedice
- koordinace přípravy vzorků
- zajištění dostatečného množství prázdných přepravek na zakázky
- zástup pracovníka objednávek v době jeho dovolené
- příprava pravidelných reportů
- plnění úkolů zadaných nadřízeným
- předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- samostatnost, zodpovědnost, organizační schopnosti
- znalost práce na PC - Word, Excel - na uživatelské úrovni
- aktivní ŘP sk. B
- pozitivní přístup k práci
- nástup srpen 2024 (ideálně 15.8.)
- HPP na dobu neurčitou
- zázemí úspěšné, stabilní a prosperující společnosti v Sázavě, ve Středních Čechách
- přátelský tým kolegů a nadřízených, možnost profesního růstu
- pracovní dobu Po - Pá (cca 8:00-16:30 s možností dohody)
Pokud Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám životopis ideálně i s motivačním dopisem, a to přes tlačítko u inzerátu. Těšíme se na Vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?