- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Náš klient je dceřinou společností celosvětového lídra v oblasti přepravních a logistických služeb se 100 000 zaměstnanci na několika kontinentech. Hledají projektového manažera pro svou pražskou kancelář, která prostřednictvím svého mezinárodního multikulturního týmu profesionálů poskytuje řízené přepravní služby zákazníkům po celém evropském regionu.
• Vedení nových obchodních příležitostí v rámci evropského regionu, interně i externě • Práce s realizačními týmy napříč společností
• Zodpovědnost za firemní procesy a systémy
• Schopnost identifikovat a řídit projekty a jejich zlepšování (interně i se zákazníky)
• Řízení procesní dokumentace v souladu s normami ISO9001
• Komunikace s dopravci, dodavateli, zákazníky a dalšími interními/externími zainteresovanými stranami
• Ideálně vysokoškolské vzdělání, znalost anglického jazyka na velmi pokročilé úrovni
• Předchozí pracovní zkušenosti (5+) v logistice/dopravě/průmyslu v mezinárodním obchodním prostředí
• (5+) let projektového řízení nebo procesního inženýrství, znalost průmyslových standardů a metodik
• Pokročilá znalost MS office (Outlook, Excel, PowerPoint, Visio, MS Project)
• Znalost platforem a nástrojů pro analýzu dat (MS PowerBI, podobné) výhodou
• Znalost systémů WMS/TMS (nebo ERP systému)
• Pracovní úspěchy v rámci mezinárodních projektů velkou výhodou
• Tržní konkurenční plat
• Karta Flexipass (20 000 Kč p.a.) • Čtvrtletní výkonnostní bonus
• Dovolená navíc (1 týden navíc) • Stravenky (100 Kč)
• Kompenzace MHD v Praze
• Flexibilní pracovní doba
• Občerstvení na pracovišti
• Občasný home office
• Odborné a jazykové vzdělávání
• Práce v mezinárodním prostředí
• Příležitost pro kariérní růst
• Fitness
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?