- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost a. hartrodt je dlouhodobě stabilní společností v oblasti přepravy majetku a nyní do svého týmu hledá kolegu/kolegyni na tuto pracovní pozici:
Operátor pozemních přeprav
Místo výkonu: a. hartrodt CZ s. r. o., c/o Airport Business Center Aviatická 1048, 160 00 Praha 6 – Ruzyně
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
• zpracování celého procesu pozemní přepravy
• denní komunikace se zákazníky a dopravci
• vytváření cenových nabídek poptávaných přeprav
• dokumentace, reklamace
• zajištění celního odbavení (komunikace s deklarací)
• fakturace uzavřených přeprav
Co požadujeme?
• minimálně SŠ vzdělání (v dopravním oboru výhodou)
• znalost anglického jazyka psaná i mluvená forma
• pečlivost, samostatnost, proaktivní přístup, týmový hráč, osobní zodpovědnost
• minimálně 1 rok zkušenost v oboru
• zkušenost s program Raal Trans a Timocom
• znalost nařízení č.561/2006 – není podmínkou
• ochota přijít s novými nápady
• ochota učit se novým věcem
Co Vám nabízíme?
• zajímavou práci v mezinárodní přepravní společnosti
• menší přátelský kolektiv
• hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• samostatnou a různorodou práci, denní využití cizích jazyků
• 5 týdnů dovolené, 2 sick-days
• příspěvek na stravování
• příspěvek na penzijní připojištění
• příspěvek na vzdělání (jazykové kurzy a podobně)
• 13. a 14. plat v závislosti na ročním obratu firmy
• flexibilní pracovní dobu
• možnost home officu
• nástupní mzda 45 tis., k jednání dle zkušeností

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.