- 25 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Hinton je česká stavební firma se sídlem v Praze a s pobočkou v Českých Budějovicích, se 140 zaměstnanci, na jejímž vzniku se podíleli osobnosti českého stavebního trhu. Působíme jako generální dodavatel a stavíme administrativní i komerční budovy, bytové domy, luxusní vily a výrobní či skladové haly. Součástí naší společnosti jsou i Divize zakládání staveb, Divize hliníkové fasády a Divize monolity. Zakládáme si na kvalitě a osobním přístupu k našim klientům a naším mottem je: Stavět nás baví!
Vzhledem k rozvoji naší společnosti a k narůstajícímu počtu projektů hledáme kolegu/kolegyni na pozice projektový manažer v pozemním stavitelství
• Baví vás práce na stavbě, kde je každý den jiný a přináší nové výzvy?
• Chcete rozvinout své stávající zkušenosti?
• Jste spolehlivý, komunikativní a organizační typ a troufáte si řídit stavbu?
• Chcete pracovat ve společnosti, která pravidelně za své projekty získává prestižní ocenění?
Pokud jste na výše uvedené otázky odpověděli ano, pošlete nám svoje CV a staňte se členem týmu pracujícího na zajímavých projektech! Výsledkem vaší práce bude (ve spolupráci s vaším týmem) včasné dokončení stavebního projektu. Všechny naše stavby jsou v Praze.
• zpracovává nebo spolupracuje na technickém, technologickém, organizačním řešení stavby a kalkulaci, koordinuje změny v projektu
• řídí provádění stavebních a montážních prací (vlastních zaměstnanců i subdodavatelů) podle PD, SOD, schváleného harmonogramu a kalkulovaných nákladů
• řídí stavbu v souladu s ekonomickými pravidly společnosti
• komunikuje s investorem, technickým dozorem, projektantem a příslušnými úřady
• uplatňuje dodržování technických norem, technologických předpisů při realizaci zakázky
• připravuje podklady pro výběrová řízení a vyhodnocuje výsledky VŘ
• zpracovává podklady pro: dodatky SOD, smlouvy se subdodavateli atd.
• VŠ nebo SŠ vzdělání stavebního směru, autorizace v oboru vítána
• praxe v oboru minimálně 10 let - pozemní stavitelství
• ŘP sk. B
• PC – MS Office (Word, Excel) uživatelsky, MS project výhodou
• schopnost samostatného řízení výstavby a řízení pracovního týmu
• osobní přístup, znalost ekonomiky staveb
• dobré analytické a komunikační schopnosti, časová flexibilita, spolehlivost
• Férový přístup - co slíbíme, to plníme
• Prémiové ohodnocení v závislosti na ekonomickém výsledku společnosti - vážíme si dobře odvedené práce
• Zajímavou práci v perspektivním a přátelském kolektivu - v týmu máme jak absolventy, tak zkušené kolegy
• Možnost osvojení nejmodernějších poznatků metod řízení ve stavební praxi - sledujeme trendy
• Kvalitní pracovní pomůcky a zázemí stabilní společnosti - klademe důraz na ochranu života a zdraví
• Dostanete možnost stát se odborníkem a profesně dále růst - zaučení, pravidelné vzdělávání a rozvoj
• Platový růst odpovídající znalostem, zkušenostem a pracovnímu nasazení
• Peníze vždy a včas na vašem bankovním účtu
• Pro kolegy ze vzdálenějších koutů ČR nabízíme v Praze ubytování
• Zajímavé benefity (automobil, stravenky, notebook, telefon, 25 dní dovolené, multisport karta, profesní vzdělávání, firemní akce, kvalitní OOP, lékařská péče, home office a další)
Více informací o DALŠÍCH OTEVŘENÝCH POZICÍCH, o společnosti a o aktuálních projektech naleznete na www.hinton.cz nebo na www.stavetnasbavi.cz . Pokud Vás tato práce zaujala, pak se těšíme na Váš životopis! Můžete jej poslat přes kontaktní formulář níže, případně kontaktujte přímo HR manažerku Lenku Novotnou a zeptejte se na vše, co vás zajímá!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.