- 30 500 – 32 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pro našeho klienta, kterým je společnost s mezinárodní působností na poli logistiky a spedice, momentálně hledáme zkušeného kandidáta na pozici Specialista/ka námořních a leteckých přeprav, který zvládne řešit požadavky od zákazníků, zastřešit oblast cenotvorby a přepravních nabídek. Výhodou budou Vaše vynikající komunikační schopnosti, znalost AJ a schopnost samostatné práce.
Zajištění obchodních případů od přijetí objednávky po doručení koncovému zákazníkovi
Komunikace s dopravci, rejdaři, aerolinkami za účelem zajištění přepravní kapacity
Obchodní kontakt a komunikace se zákazníky, péče o jejich spokojenost
Správa aktuálních ceníků rejdařů a aerolinek
Kalkulace a tvorba cenových nabídek na základě platných ceníků
Práce se spedičními programy
Zodpovědnost za správnost a včasnou fakturaci, za splatnost pohledávek
Denní komunikace a spolupráce s kolegy a partnery v zahraničí
Ukončené SŠ vzdělání
Praxe min. 3 roky v dopravě, zkušenost v oboru air/sea přeprav
Řidičský průkaz skup. B
Výborné komunikační schopnosti
Pokročilá znalost PC (MS Office / Excel)
Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
Odolnost vůči stresu, pečlivost, samostatnost, spolehlivost a orientace na
Příjemná atmosféra a lidský přístup
Smysluplná, samostatná a zodpovědná práce
Seberealizace a pocit naplnění
Flexibilní pracovní doba, 5 týdnů dovolené a další benefity
Úplné zaškolení v klidu a s trpělivostí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?