O nás
Náš klient je dceřinou společností světového lídra v oblasti přepravních a logistických služeb se 100 000 zaměstnanci na několika kontinentech. Momentálně hledají do týmu logistického plánovače se znalostí německého nebo italského jazyka do své pražské kanceláře, která prostřednictvím svého mezinárodního multikulturního týmu profesionálů poskytuje řízené přepravní služby zákazníkům po celém evropském regionu.
Náplň práce:
- Každodenní správa a plánovaní logistického procesu zákazníkům (dodávky, nakládky, vykládky, zpoždění, ztráty apod.)
- Každodenní komunikace s dopravci a zákaznickými závody/subjekty
- Evidence dokumentů, kalkulace dopravy, přesné a spolehlivé vedení záznamů
- Avizace doručení
- Evidence a kontrola termínů doručení zakázek - vedení přehledu aktuálních zakázek a jejich stavu (v rámci logistiky)
- Práce v interním systému
Co od Vás očekáváme:
- Min. středoškolské vzdělání
- Předchozí pracovní zkušenosti v logistice/přepravě v mezinárodním obchodním prostředí
- Znalost systémů CRM či podobných systémů
- Pokročilá znalost MS office (Outlook, Excel, PowerPoint)
- Komunikativní znalost italského nebo německého jazyka
Co Vám můžeme nabídnout:
- Tržní konkurenční plat
- Karta Flexipass (20 000 Kč p.a.)
- Čtvrtletní výkonnostní bonus
- Dovolená navíc (1 týden navíc)
- Stravenky (100 Kč)
- Kompenzace MHD v Praze
- Flexibilní pracovní doba
- Občerstvení na pracovišti
- Občasný home office
- Odborné a jazykové vzdělávání
- Práce v mezinárodním prostředí
- Příležitost pro kariérní růst
- Fitness
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Příspěvek na vzdělávání
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Fitness na pracovišti