- 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: e-mail přes
nebo volat na tel.č.: zobrazit tel. číslo v době PO-PA od 7,00 – 15,00 hod. a domluvit pohovor
Místo výkonu práce – Klášterec nad Ohří
Požadujeme – minimálně SŠ vzdělání / výhoda strojního zaměření popř. jiného technického, zaměření se základními ekonomickými znalostmi pro obchodní činnost, aktivní znalost německého jazyka / slovem a písmem /, AJ výhodou, praxe v oblasti řízení obchodu, dobrá znalost práce na PC – MS Office, znalost systému SAP výhodou, znalost čtení technických výkresů výhodou, komunikativnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost, příjemné vystupování, flexibilita, schopnost týmové spolupráce, loajalita ke společnosti, ŘP sk. B – aktivní řidič
Po roce a úspěšném zapracování se pracovní poměr na dobu určitou mění na dobu neurčitou
Náplň práce – zajištění zakázek od tuzemských i zahraničních zákazníků, komunikace se zákazníky, řešení cenových nabídek, objednávek, fakturace, zadávání do systému SAP, zajištění expedice k zákazníkům
Nabízíme – složení mzdy – základ dle tarifní třídy + OH + prémie, stabilní pracovní prostředí u české společnosti s dlouholetou tradicí, odpovídající mzdové ohodnocení, 7,5 hodinovou pracovní dobu, práci na 1 směnu, týden dovolené navíc, příspěvek na penzijní připojištění 1000 Kč, bonus za odpracování plného časového fondu, příspěvek na stravování, další benefity (odměny za zlepšovací návrhy, odměny při životních jubileích), výhodné telefonní tarify pro sebe a rodinné příslušníky,
Nástup možný ihned.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.