- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
dobré prezentační písemné a verbální dovednosti, vůdčí a mezilidské schopnosti a dovednosti, sSchopnost analyzovat problém a navrhnout řešení, vyjednávací schopnosti, zkušenost na podobné pozici výhodou, znalost AJ – B2, dobrá znalost nástrojů MS Office, aktivní přístup, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, flexibilita, ŘP „B“, vedení týmu zákaznického oddělení, stanovení cílů a priorit pro členy týmu a pomoc při dosahování těchto cílů, komunikace se zákazníky a včasné vyřizování zákaznických dotazů a řešení problémů dle priorit, komunikace s klíčovými zákazníky, spolupráce na řešení pohledávek vůči odběratelům, spolupráce s obchod. reprezentanty v rámci obchodního oddělení, součinnost s ostatními útvary (výroba, technologie, finance, kvalita), cenotvorba, revize a vyhodnocování nabídek, vedení agendy a zpracování reportů spojené s chodem oddělení, vyhodnocování ziskovosti zakázek, aktualizace kalkulací, finanční ohodnocení respektující schopnosti a dovednosti, zaměstnání v dlouhodobě prosperující firmě, s více než 70 letou tradicí, která je součástí skupiny OMNIPOL, benefitní systém, příjemné prac. prostředí, možnost osob. rozvoje a profes. růstu, 5 týdnů dovolené, možnost stravování v areálu s příspěvkem zaměstnavatele, prac. poměr na 1 rok
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.