- 70 000 Kč
- Plný úvazek

dobré prezentační písemné a verbální dovednosti, vůdčí a mezilidské schopnosti a dovednosti, sSchopnost analyzovat problém a navrhnout řešení, vyjednávací schopnosti, zkušenost na podobné pozici výhodou, znalost AJ – B2, dobrá znalost nástrojů MS Office, aktivní přístup, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, flexibilita, ŘP „B“, vedení týmu zákaznického oddělení, stanovení cílů a priorit pro členy týmu a pomoc při dosahování těchto cílů, komunikace se zákazníky a včasné vyřizování zákaznických dotazů a řešení problémů dle priorit, komunikace s klíčovými zákazníky, spolupráce na řešení pohledávek vůči odběratelům, spolupráce s obchod. reprezentanty v rámci obchodního oddělení, součinnost s ostatními útvary (výroba, technologie, finance, kvalita), cenotvorba, revize a vyhodnocování nabídek, vedení agendy a zpracování reportů spojené s chodem oddělení, vyhodnocování ziskovosti zakázek, aktualizace kalkulací, finanční ohodnocení respektující schopnosti a dovednosti, zaměstnání v dlouhodobě prosperující firmě, s více než 70 letou tradicí, která je součástí skupiny OMNIPOL, benefitní systém, příjemné prac. prostředí, možnost osob. rozvoje a profes. růstu, 5 týdnů dovolené, možnost stravování v areálu s příspěvkem zaměstnavatele, prac. poměr na 1 rok
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?