- Plný úvazek
1. kontakt e-mailem. Své CV a motivační dopis pošlete na e-mailovou adresu: e-mail přes nejpozději do 22. 06. 2022 (včetně).
Náplň práce:
- Vytváření dlouhodobé marketingové strategie a obchodní koncepce divadla,
- koordinace veškerých obchodních aktivit divadla (hledání nových prodejních a propagačních kanálů, výběr nových partnerů, benchmarking),
- vytvořerní a koordinace marketingového plánu divadla (sledování termínů inzerce, sledování trendů v odvětví, odevzdávání podkladů, aktualizace),
- komunikace a koordinace smluv s mediálními partnery (příprava podkladů, sledování vzájemného plnění),
- řízení, rozdělení práce a kontrola činnosti podřízených pracovníků,
- spolupráce na návrhu hracího plánu divadla,
- zodpovědnost za přípravu, tvorbu a kontrolu propagačních materiálů a vizuálů,
- produkce mediálních kampaní v mediatypech: outdoor, print, TV, rádio, online (zajištění podkladů a jejich distribuce),
- zodpovědnost za systém předplatného a informovanost diváků,
- realizace výběrových řízení pro obchodní oddělení,
- pravidelný reporting řediteli divadla a úzká spolupráce s ekonomickým oddělením.
Předpoklady:
- min. ukončené VŠ/VOŠ vzdělání,
- praxe v oboru marketing a řízení, zkušenost z divadla/kulturní instituce výhodou
- pečlivost a zodpovědnost, samostatnost
- velmi dobré komunikační schopnosti,
- flexibilita a odolnost proti stresu.
Nabízíme:
- flexibilní pracovní dobu,
- zajímavou a pestrou práci ve skvělém divadle,
- odpovídající ohodnocení dle platových tabulek, (9–10. pl. třída)
- benefity: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvky na rekreaci ad.
- nástup 1. 8. 2022, popř. dle dohody.



