- 34 000 – 39 995 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Výrobní firma Obalia, s.r.o. zabývající se výrobou obalů v Prostějově v tuto chvíli hledá nového kolegu na pozici vedoucí obchodního oddělení.
Už Vás nebaví Vaše současná pozice a hledáte novou výzvu v rodinném zázemí?
Toužíte po samostatné práci a být přitom členem týmu, kde jsou si lidé vždy vzájemně ochotni pomoci?
Pokud ano, pak hledáme možná právě Vás!
VÝSLEDKEM VAŠÍ PRÁCE BUDE:
Tvorba e-mailových cenových nabídek a následná komunikace s koncovými zákazníky. Co nejlépe zorganizovaný 2 členný pracovní tým v obchodním oddělení.
CO NUTNĚ POTŘEBUJETE:
Podnikatelský přístup v jakékoliv situaci.
Prokazatelně dobré výsledky z předchozích zaměstnání.
Pozitivní zkušenosti v jednání s manažery a šéfy firem.
Tvůrčí a aktivní přístup k řešení mimořádných a naléhavých situací.
Uživatelská znalost práce na PC.
Komunikativní anglický jazyk, ostatní cizí jazyky výhodou.
Mít chuť a potřebu věci neustále zlepšovat.
CO ZÍSKÁTE?:
Možnost stát se součástí dynamicky se rozvíjející firmy.
Pracovní kolektiv 31zaměstnanců, kde spolumajitelé jsou členy pracovního týmu.
Přátelská rodinná atmosféra a individuální přístup ke každému zaměstnanci.
Při zodpovědně odvedené práci se odpovídající odměně nevyhnete, svými výsledky můžete přímo ovlivňovat výši svého příjmu, který nemá pevný strop.
Chcete-li dostat příležitost ukázat co ve Vás je, moc rádi Vám to umožníme!
Pokud Vás zajímá více informací nebo máte chuť vstoupit do našeho týmu, pak budeme rádi za zaslaný životopis na zobrazit tel. číslo .
Těšíme se na Vás!!!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?