- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: pracovník zabezpečuje základní informační servis pro příchozí do budovy, poskytuje základní informace o činnostech a službách Úřadu práce ČR, včetně nasměrování klienta ke kompetentnímu pracovníkovi, poskytuje základní informace z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky zaměstnanosti, projektech, podílí se na pomoci s vyplněním a kontrolou příslušných formulářů souvisejících se zařazením do evidence uchazečů a zájemců o zaměstnání, poskytuje pomoc klientům při obsluze PC v rámci samoobslužných aktivit spojených s hledáním zaměstnání, zajišťuje telefonický kontakt se zaměstnavatelem
Kvalifikační a další požadavky: ukončené středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office), výborné komunikační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, profesionální vystupování, psychická odolnost, výhodou je znalost práce programů OKpráce, ArsysX
Pracovní podmínky: platové zařazení v 8. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba, plný úvazek, předpokládaný nástup od 01.07.2022 – pracovní poměr na dobu určitou (zástup za státního zaměstnance dočasně zařazeného na jiné služební místo), nejdéle do 30.06.2023 se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 10.06.2022 na e-mailovou adresu.