- 54 100 – 70 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Hlavní náplň činnosti: Realizuje monitoring zaměstnavatelů v příslušnosti kontaktního pracoviště v místě výkonu práce. Zajišťuje monitoring volných pracovních míst v příslušnosti kontaktního pracoviště v
místě výkonu práce. Uskutečňuje poradenství pro zaměstnavatele. Řídí informační schůzky pro zaměstnavatele. Organizačně zajišťuje a vede semináře se zaměstnavateli, setkání se zaměstnavateli (miniburzy
a minipřehlídky), předvýběrová (výběrová) řízení uchazečů pro zaměstnavatele. Podílí se na
dalších jednorázových aktivitách organizovanými ÚP ČR (trh pracovních příležitostí, trh sezónních prací, přehlídka pracovních příležitostí, olympiáda technických profesí, burza škol, exkurze do vzdělávacích zařízení a exkurze k zaměstnavatelům). Ve spolupráci s útvary zaměstnanosti KoP ÚP ČR zajišťuje výběr a předvýběr vhodných uchazečů o zaměstnání. Informuje zaměstnavatele o situaci na trhu práce a nástrojích aktivní politiky zaměstnanosti. Zjišťuje potřeby zaměstnavatelů v oblasti trhu práce (potřeby a kvalifikace pracovní síly). Předává informace
dalším zainteresovaným útvarům ÚP ČR (trh práce, zprostředkování, EURES poradci). Eviduje a administruje údaje o zaměstnavatelích, konaných akcích a předávaných informací útvarům ÚP ČR. Spolupracuje s vedoucími pracovníky a dalšími zaměstnanci pracoviště v místě výkonu práce a v rámci působnosti kontaktního pracoviště.
Kvalifikační a další požadavky: ukončené vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
výhodou znalost právních předpisů v oblasti zaměstnanosti, výhodou praxe na úřadu práce, zejména v oblasti zaměstnanosti,výhodou znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy, výhodou znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, výborná znalost práce na PC, odolnost proti stresu, výborné komunikační dovednosti, samostatnost, pečlivost, důslednost
Pracovní podmínky: platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup možný 1. dubna 2022, pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu rodičovské dovolené, nejdéle však podobu trvání projektu „Efektivní služby zaměstnanosti“ tj. do 30. června 2023. Zaměstnanecké výhody:5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím. V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 21. března 2022 včetně na e-mailovou adresu e-mail přes nebo písemně na adresu: Úřad práce ČR Krajská pobočka v Příbrami
Kontaktní pracoviště Beroun: Okružní 333
266 01 Beroun. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.