- 34 530 – 53 850 Kč
- Plný úvazek
Hlavní náplň činnosti: Realizuje monitoring zaměstnavatelů v příslušnosti kontaktního pracoviště v místě výkonu práce. Zajišťuje monitoring volných pracovních míst v příslušnosti kontaktního pracoviště v
místě výkonu práce. Uskutečňuje poradenství pro zaměstnavatele. Řídí informační schůzky pro zaměstnavatele. Organizačně zajišťuje a vede semináře se zaměstnavateli, setkání se zaměstnavateli (miniburzy
a minipřehlídky), předvýběrová (výběrová) řízení uchazečů pro zaměstnavatele. Podílí se na
dalších jednorázových aktivitách organizovanými ÚP ČR (trh pracovních příležitostí, trh sezónních prací, přehlídka pracovních příležitostí, olympiáda technických profesí, burza škol, exkurze do vzdělávacích zařízení a exkurze k zaměstnavatelům). Ve spolupráci s útvary zaměstnanosti KoP ÚP ČR zajišťuje výběr a předvýběr vhodných uchazečů o zaměstnání. Informuje zaměstnavatele o situaci na trhu práce a nástrojích aktivní politiky zaměstnanosti. Zjišťuje potřeby zaměstnavatelů v oblasti trhu práce (potřeby a kvalifikace pracovní síly). Předává informace
dalším zainteresovaným útvarům ÚP ČR (trh práce, zprostředkování, EURES poradci). Eviduje a administruje údaje o zaměstnavatelích, konaných akcích a předávaných informací útvarům ÚP ČR. Spolupracuje s vedoucími pracovníky a dalšími zaměstnanci pracoviště v místě výkonu práce a v rámci působnosti kontaktního pracoviště.
Kvalifikační a další požadavky: ukončené vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu,
výhodou znalost právních předpisů v oblasti zaměstnanosti, výhodou praxe na úřadu práce, zejména v oblasti zaměstnanosti,výhodou znalosti, popř. praxe v oblasti státní správy, výhodou znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, výborná znalost práce na PC, odolnost proti stresu, výborné komunikační dovednosti, samostatnost, pečlivost, důslednost
Pracovní podmínky: platové zařazení v 11. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup možný 1. dubna 2022, pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu rodičovské dovolené, nejdéle však podobu trvání projektu „Efektivní služby zaměstnanosti“ tj. do 30. června 2023. Zaměstnanecké výhody:5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím. V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 21. března 2022 včetně na e-mailovou adresu e-mail přes nebo písemně na adresu: Úřad práce ČR Krajská pobočka v Příbrami
Kontaktní pracoviště Beroun: Okružní 333
266 01 Beroun. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?