- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo rada/odborný rada – specialista monitoringu projektu „Efektivní služby zaměstnanosti (EFES)“ v Oddělení trhu práce Odboru Kontaktního pracoviště v Chomutově Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Chomutově, ID 11010218.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Koordinace a usměrňování jednotlivých oborů služby úřadu práce (APZ, zprostředkování zaměstnání, poradenství pro volbu povolání, rekvalifikace a státní sociální podpory. Zajišťování monitoringu trhu práce v okrese Chomutov. Získávání údajů o zaměstnavatelích a situaci na trhu práce, plánování a organizace marketingu a monitoringu na regionálním trhu práce. Oslovování zaměstnavatelů s nabídkami služeb ÚP ČR včetně nástrojů APZ. Podávání základních informací zaměstnavatelům o volných zdrojích pracovních sil, iniciace vzniku nových volných pracovních míst. Zajišťování činností spojených se sběrem dat a informací pro potřeby ÚP ČR a veřejnosti, získávání podkladů pro zpracování statistik a analýz dle oboru činnosti, ověřování a aktualizace získaných informací o zaměstnavatelích. Jednání se zaměstnavateli, zaměstnavatelskými organizacemi, samosprávou, příspěvkovými organizacemi, spolky, nestátními neziskovými organizacemi ve věci rozvoje trhu práce v okrese Chomutov.
Osobní příplatek – rozpětí od 1 859 Kč do 5 576 Kč, z nichž nižší částka činí 5 % a vyšší 15 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě stanovené pro služební místo, odpovídá průměrné výši osobního příplatku při dosahování dobrých výsledků ve služebním hodnocení ve služebních úřadech v České republice. Osobní příplatek je nenároková složka platu.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou s trváním
do 30. listopadu 2023, po dobu realizace projektu „Efektivní služby zaměstnanosti (EFES)“
s reg. č.: CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000056. Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 15. července 2023. Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 7. června 2023, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Úřad práce ČR, Kontaktní pracoviště v Chomutově, Cihlářská 4107,
430 03 Chomutov,
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID uzkzpet.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/45976–78099813“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Formulář žádosti a text plného znění výběrového řízení obsahující další požadavky včetně základních předpokladů žadatele stanovené zákonem jsou uveřejněny na stránkách Úřadu práce ČR – Kariéra na ÚP ČR.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?