- 70 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: zajištění přenosu informací o realizovaných projektech GP, NIP a RIP na všechna
kontaktní pracoviště ÚP ČR v rámci příslušného okresu, spolupráce při zpětném předávání
informací, výstupů z projektů a námětů na zlepšení realizace projektů ESF z těchto
pracovišť na krajskou pobočku ÚP ČR v Pardubicích, spolupráce na poradenské činnosti k realizovaným projektům RIP, NIP a GP v daném regionu klientům ÚP ČR (pro uchazeče o zaměstnání, zájemce o zaměstnání, zaměstnavatele, obce, NNO a další spolupracující organizace) a organizování informačních schůzek pro uchazeče a zájemce o zaměstnání,
spolupráce při zařazování uchazečů o zaměstnání do probíhajících projektů a aktivit
včetně zadávání dat do systémů Úřadu práce ČR, následné uzavírání dohod o zapojení
do těchto aktivit, spolupráce s dodavateli aktivit projektů, spolupráce na zajištění publicity projektů dle pravidel OPZ, příprava aktuálních podkladů pro informace veřejnosti, pro tiskové zprávy, pro porady apod., účast na komisích komisí APZ (KrP/KoP), zajištění kontroly, ověřování
a vyplácení příspěvků v rámci RIP a vedení databáze podpořených zaměstnavatelů ve
všech projektech, zpracování statistik za RIP SÚPM vyhrazené, za rekvalifikace, za kontroly a další související činnosti, vztahující se k realizaci projektů RIP, NIP a GP a k případné přípravě
nových projektů, realizace interních školení z oblasti OPZ a aktuálně realizovaných projektů pro pracovníky informačních center, při kazuistických seminářích z oblasti ESF, vedení tohoto semináře, následné zpracování výstupů (zápisů, kauz, případů vhodných sborníku),
koordinace monitorovacích návštěv v rámci aktivit všech realizovaných projektů a účast na
nich, zpracování analýzy zjištění těchto návštěv pro odstranění případných nedostatků
v průběhu jejich realizace. Pracovitě – Kontaktní pracoviště Svitavy.
DALŠÍ POŽADAVKY: vzdělání vyšší odborné nebo bakalářský studijní program, výhodou: řidičský průkaz sk. B, pečlivost, logické myšlení, komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, znalost práce, s lidmi, svéprávnost, výpis z rejstříku trestů, zdravotní způsobilost
NABÍZÍME: platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po
zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba – plný úvazek,
předpokládaný nástup od 01.10.2022, pracovní poměr na dobu určitou, nejdéle do 30.06.2023 (zástup za mateřskou a následnou rodičovskou dovolenenou) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
KONTAKT: V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 30.8.2022 na e-mailovou adresu
e-mail přes . Nedoložení dokumentů je považováno za nesplnění
požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Více info na www.uradprace.cz v sekci kariéra.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?