- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místem výkonu služby je Ústí nad Labem.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2023, po dobu realizace projektu „Efektivní služby zaměstnanosti (EFES)“ s reg. č.: CZ. 03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000056. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. září 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Shromažďuje a kontroluje pracovní výkazy zaměstnanců KrP zapojených
do projektu.
Zabezpečuje personální a mzdovou agendu zaměstnanců zapojených do projektu. Podílí se na administrativním, organizačním a technickém zajištění vzdělávacích aktivit pro pracovníky projektu konaných na příslušném KrP.
Zabezpečuje další administrativní práce v souvislosti se vzděláváním, předává osvědčení jednotlivým pracovníkům projektu a dále zakládá osvědčení do spisu pracovníka.
Dohlíží nad dodržováním minimální publicity v projektu ESF na jednotlivých dokumentech.
Vyhotovuje rozpisy mzdových nákladů a zajištuje předání přeúčtování mzdových prostředků na finanční účtárnu.
Připravuje podklady pro monitorovací zprávy projektu.
Zpracovává soupisku účetních výdajů a rozpis cestovních náhrad.
Organizačně, technicky a administrativně zajišťuje realizaci kazuistických seminářů na krajských pobočkách a kontaktních pracovištích.
Zpracovává agendu cestovních náhrad pracovníků projektu v rámci KrPu.
Zajišťuje další nezbytnou administrativní činnost v rámci projektu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 28. července 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/59010–78099813“.
Více informací: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-administrator-krp-efes-krp-usti-nad-labem-28–07–2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?