- Celá ČR
- AWP P&C Česká republika - odštěpný…
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Lokalita | Svitavy |
Firma | Úřad práce České republiky |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Služby, umění a kultura, Specialista / specialistka státní správy |
Hrubá mzda | od 22.500 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
NÁPLŇ PRÁCE: zajištění přenosu informací o realizovaných projektech GP, NIP a RIP na všechna
kontaktní pracoviště ÚP ČR v rámci příslušného okresu, spolupráce při zpětném předávání
informací, výstupů z projektů a námětů na zlepšení realizace projektů ESF z těchto
pracovišť na krajskou pobočku ÚP ČR v Pardubicích, spolupráce na poradenské činnosti k realizovaným projektům RIP, NIP a GP v daném regionu klientům ÚP ČR (pro uchazeče o zaměstnání, zájemce o zaměstnání, zaměstnavatele, obce, NNO a další spolupracující organizace) a organizování informačních schůzek pro uchazeče a zájemce o zaměstnání,
spolupráce při zařazování uchazečů o zaměstnání do probíhajících projektů a aktivit
včetně zadávání dat do systémů Úřadu práce ČR, následné uzavírání dohod o zapojení
do těchto aktivit, spolupráce s dodavateli aktivit projektů, spolupráce na zajištění publicity projektů dle pravidel OPZ, příprava aktuálních podkladů pro informace veřejnosti, pro tiskové zprávy, pro porady apod., účast na komisích komisí APZ (KrP/KoP), zajištění kontroly, ověřování
a vyplácení příspěvků v rámci RIP a vedení databáze podpořených zaměstnavatelů ve
všech projektech, zpracování statistik za RIP SÚPM vyhrazené, za rekvalifikace, za kontroly a další související činnosti, vztahující se k realizaci projektů RIP, NIP a GP a k případné přípravě
nových projektů, realizace interních školení z oblasti OPZ a aktuálně realizovaných projektů pro pracovníky informačních center, při kazuistických seminářích z oblasti ESF, vedení tohoto semináře, následné zpracování výstupů (zápisů, kauz, případů vhodných sborníku),
koordinace monitorovacích návštěv v rámci aktivit všech realizovaných projektů a účast na
nich, zpracování analýzy zjištění těchto návštěv pro odstranění případných nedostatků
v průběhu jejich realizace. Pracovitě – Kontaktní pracoviště Svitavy.
DALŠÍ POŽADAVKY: vzdělání vyšší odborné nebo bakalářský studijní program, výhodou: řidičský průkaz sk. B, pečlivost, logické myšlení, komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, znalost práce, s lidmi, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
NABÍZÍME: platové zařazení v 10. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po
zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba – plný úvazek,
předpokládaný nástup od 01.06.2022, pracovní poměr na dobu určitou, nejdéle do 30.06.2023 (po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění), 5 týdnů dovolené a 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím
KONTAKT: V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis
s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii
dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 09.05.2022 na e-mailovou adresu
e-mail přes . Nedoložení dokumentů je považováno za nesplnění
požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Více info na www.uradprace.cz v sekci kariéra.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Vše, co potřebujete vědět o zkušební době. Co je to zkušební doba, je zkušební doba povinná, jak dlouhá je zkušební doba, může být zkušební doba prodloužena? Co zkušební doba a nemoc, zkušební doba a dovolená, nebo co když otěhotníte? Včetně vzoru výpovědi pro zaměstnance.
Zvládání stresu je individuální. Jsou lidé, kteří milují, když je jejich práce extrémně stresová, a naopak jsou tací, které sebemenší stres vykolejí. Ukážeme vám metody, které vám při pravidelném tréninku pomohou zbavit se stresu z práce. Doplníme i rady, co od stresu dlouhodobě nepomůže.
Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.
Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.
Průvodní dopis k životopisu je prvním kontaktem s personalistou ve vysněné společnosti. Vysvětlíme si, co to je průvodní dopis a jaký je rozdíl oproti motivačnímu dopisu. Ukážeme si, jak napsat průvodní dopis. Nechybí ani vzor průvodního dopisu.
Víte, že novela zákoníku práce přinesla sdílené pracovní místo? Sdílení pracovního místa znamená, že minimálně dva zaměstnanci se střídají na stejném pracovním místě a dohromady svými částečnými úvazky pokryjí pracovní úvazek celý. Představíme vám základní pravidla, výhody a nevýhody sdíleného pracovního místa.
Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.
Ke svému starobnímu důchodu můžete pracovat na plný úvazek i na brigádě. Na co všechno máte nárok, si ukážeme v tomto článku. Připojíme i informace pro ty, kteří mají nárok na invalidní důchod. Po roce práce máte nárok na přepočítání a zvýšení svého starobního důchodu - ukážeme vám, jak na to.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje