- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce: Pikrtova č.p. 1737/1a, 140 00 Praha 4
kontakt: e-mail přes
IT vzdělání výhodou
Velmi dobrá znalost Anglického a německého nebo španělského nebo francouzského nebo holandského nebo italského jazyka
1– 2 roky pracovních zkušeností
1+ let zkušeností v call centru výhodou
Education in IT/computing is advantage
Very good knowledge of English language and German or Spanish of French or Dutch or Italian language
1–2 years of work experience
1+ years of call centre experience
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené
3 tzv. Sick Days ročně
Příspěvek na MHD
Nadstandardní zdravotní péče (po zkušební době)
Poukázky na stravování (Ticket Pro)
Občerstvení (káva, čaj, voda) na pracovišti zdarma

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.