- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
The foreign investor plans to open a new contact center in the Czech Republic. Currently, 4 cities are pre-selected – Plzeň, Olomouc, Brno and Ostrava. The decision about the location(s) depends on the confirmation of the interest of people in the job in the given city.
The vacancy is open for 2 weeks. Once the location(s) is/are confirmed the contact center is expected to open in 1st quarter of 2019.
The investor is a strong company operating in people transport.
Do you like travelling? Would you like to offer the customer service that you would yourself appreciate as a customer? Then please consider our job an opportunity for you.
Your mission?
Make the travelling of customers more pleasant or repair their impression from the journey by solving their issues.
How would you communicate with the customer?
You would assist the travelling customer via phone/email/ social media.
POŽADAVKY:
What would be required for the position?
BENEFITY:
What would be pleasant material and non-material advantages linked with the job?
The position is suitable also for the fresh graduates!
Please let us know! Your interest will be a direct input for a decision in which location(s) the contact center will open. If you are interested in this position, please send us your structured CV in English and you can add a short motivation letter.
We would like to thank you in advance for your application.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?