- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost PROMA REHA, s.r.o., český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu – zaměstnance na pozici „HLAVNÍ ÚČETNÍ“. Jeho/její hlavní úkol bude práce hlavního účetní/hlavní účetní včetně všech kontrolních mechanismů.
Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned.
Náplň práce: v menší míře zpracování faktur; dodržování kontrolních procesů v účetnictví; účetní zpracování ostatních závazků (leasingy, úvěry, pojištění, předpisy daní); zpracování podkladů pro DPH a přiznání k DPH, kontrolních hlášení a souhrnných hlášení; zpracování výkazů pro Intrastat, ČSÚ; zpracování výkazů pro banky a jiné orgány; spolupráce a komunikace s ostatními účetními, s daňovým poradcem a s auditorem; závěrkové práce (roční účetní závěrka), inventarizace účtů, kontroly účtů; metodické vedení týmu tří účetních.
Požadavky: SŠ/VŠ ekonomického směru; znalost účetnictví a daňových zákonů; praxe na obdobné pozici; základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook); výpis z rejstříku trestů; samostatnost, spolehlivost, pečlivost, důslednost.
Znalosti a zkušenosti, které jsou výhodou: min. 3 roky praxe na obdobné pracovní pozici, zkušenosti s účetním programem IS Helios Inuvio, základní znalost anglického jazyka.
Zaměstnavatel nabízí: příjemné pracovní prostředí, odpovídající finanční ohodnocení, firemní benefity.
V případě, že Vás tato nabídka práce zaujala, zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s krátkým průvodním dopisem na e-mail: e-mail přes ., tel.: zobrazit tel. číslo a do předmětu zprávy uveďte název pozice, o kterou máte zájem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.