- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: příprava a zpracování dat pro fakturaci, kontrola a zpracování faktur a přepravních dokumentů od dodavatele a pro odběratele, spolupráce s dispečerem a tvorba přepravních dokladů, dodacích listů, objednávek a další administrativní činnosti, evidence výkupu druhotných surovin od občanů
POŽADAVKY: komunikativní znalost anglického a německého jazyka výhodou, znalost práce na PC (Word, Excel…..), znalost úč.programu BYZNYS Win – výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost
NABÍZÍME: stravenky, roční prémie, příspěvek na dovolenou, příspěvek na životní pojištění
KONTAKT: telefonicky (po-pá 7–15h), e-mailem

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.