
Grafton Recruitment s.r.o.
Customer Service Specialist
O nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Chceš práci, kde neřešíš jen tabulky, ale jsi klíčovým kontaktem pro zákazníky z celého světa?
Kde využiješ angličtinu, dostaneš se k logistice, ERP systému i produktovým řešením a budeš v denním kontaktu se zahraničím?
Pak čti dál 👇
🔹 Co tě na pozici čeká?
- Přímá komunikace se zákazníky po celém světě – e-mailem i telefonicky
- Kompletní zpracování zákaznických objednávek (zadávání do systému)
- Koordinace logistiky – objednávání přeprav, základní administrativa, proclení
- Spolupráce s kolegy z Rakouska (včetně zaškolení a předávání know-how)
- Hledání produktových řešení na míru zákazníkům
- Každodenní práce, kde máš odpovědnost, samostatnost a prostor přemýšlet
POŽADAVKY:
- Min. SŠ vzdělání
- Zkušenosti ze zákaznického servisu, logistiky nebo nákupu velkou výhodou
- Velmi dobrou angličtinu pro každodenní komunikaci
- Orientaci v práci s objednávkami a administrativou (znalost ERP systému výhodou)
- Komunikační a samostatnou osobnost s prozákaznickým přístupem
BENEFITY:
- 13. plat
- Možnost pravidelného HO
- Týden dovolené navíc
- Závodní stravování
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Jazykové kurzy
- Spolupráce se zahraničními kolegy
- Závodní stravování



