- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
MIMO Bohemia,a.s. - silniční nákladní motorová doprava .
Do našeho týmů hledáme novou posilu na pozici administrativní pracovník/ce.
* fakturace dle podkladů a objednávek
* kompletace dodacích listů
* kontrola přepravních listů - stazek
* objednávky a kontrola pohonných hmot
* hlášení pojistných událostí a dokládání potřebných dokumentů pojišťovně
* zpracování další vnitropodnikové administrativy
* min. SŠ ukončené maturitou
* znalost práce na PC - Excel tabulky
* minimální znalost účetních dokladů a pojmů
* praxe na obdobné pozici vítána
* práce v malém kolektivu
* odpovídající finanční ohodnocení
* zajímavou samostatnou práci v dynamicky se rozvíjející společnosti
* práci na hlavní pracovní poměr, na dobu neurčitou
* pracovní doba pondělí až pátek 6:30 -15:00 - dohoda možná

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.