- 24 790 – 35 770 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
1.11.2017/ Uzávěrka přihlášek do 10. 11. 2017. Zasílejte životopisy na email: e-mail přes
Typ pracovního poměru – na dobu určitou, 6 měsíců, po zapracování možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou.
Charakteristika činnosti: komplexní zajištění chodu kanceláře výkonného ředitele, organizace zasedání orgánů družstva a zabezpečení jejich agendy, zabezpečení pošty družstva a správa datové schránky.
Požadujeme: ukončené SŠ vzdělání, samostatnost, pečlivost, příjemné vystupování, řidičský průkaz skupiny B.
Stabilní zaměstnání v úspěšné společnosti, stálý výdělek za dobře odvedenou práci, příjemné pracovní prostředí centrály v Mikulově, příspěvek na stravování, zaměstnanecké výhody, mobilní telefon, možnost navýšení mzdy po zapracování, možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu,
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?