- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáme administrativní posilu do našeho týmu !
Jsme rodinná firma, do jejíž skupiny spadají společnosti z řady oblastí:
Budete pravou rukou centrálního vedení, náplň práce je tedy velmi rozmanitá. Komunikace s klíčovými dodavateli, administrativní podpora, výběr datových schránek, HR agenda (komunikace se zájemci, provádění pracovních pohovorů), řádná organizace a archivace dokumentů a v neposlední řadě řešení ad hoc úkolů.
Pokud se rozhodneme s Vámi spolupracovat, investujeme hodně energie do Vašeho rozvoje, budeme se snažit, abyste získali co nejvíce zkušeností a mohli u nás kariérně růst. Dále nabízíme:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.