- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte dynamickou a zodpovědnou práci asistentky v prostředí stabilní firmy?
Pak určitě čtěte dál!
Asi Vás nepřekvapí, že Vaše práce bude zejména o komunikaci, organizaci a administrativě.
Komunikovat budete s kolegy, managementem, návštěvami, obchodními partnery, dodavateli i zaměstnanci společnosti.
Organizovat a někdy i realizovat budete služební cesty, návštěvy, školení, porady nebo různé firemní akce či projekty.
Administrativní úkony, které dostanete na starosti, budou zahrnovat přípravu prezentací, evidenci docházek, zadávání faktur do systému nebo přípravu marketingových materiálů.
Náš tým doplní již zkušená asistentka, která na obdobné pozici pracovala minimálně 3 roky. Nezbytná je schopnost plynulé komunikace v angličtině.
Hledáme akční, pečlivou a samostatnou osobu s vysokou úrovní komunikačních a organizačních dovedností.
Nabízíme zodpovědnou práci v příjemném pracovním prostředí a dobrém kolektivu.
Dále flexibilní pracovní dobu s pevným jádrem pouze 9:00 - 14:00, ať si můžete naplánovat svůj volný čas a přizpůsobit práci svému dennímu rytmu, ne naopak.
Těšit se můžete také na týden dovolené navíc, ať si během roku máte čas dostatečně odpočinout. K tomu navíc 2 dny zdravotního volna, protože se nemusíte vždy cítit úplně dobře, i když to není na návštěvu lékaře.
Možnost osobního a kariérního rozvoje, včetně bezplatného jazykového vzdělávání.
Spoustu příspěvků a bonusů - na penzijní připojištění, životní pojištění, stravování nebo Multisport kartu.
Zaujala Vás tato příležitost?
Pak mi neváhejte poslat životopis a já se Vám co nejdříve ozvu s dalšími informacemi!
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.