- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme OKIN FACILITY a rádi bychom se vám v krátkosti představili. Již od roku 1993 poskytujeme našim klientům služby integrovaného facility managementu. Tedy veškeré služby související s provozem a správou nemovitosti či majetku.Nyní hledáme asistenta ředitele společnosti a řidiče v jedné osobě. Někoho, kdo si dokáže stanovit priority a zvládá dobře Time-management. Má zkušenosti s administrativou, je komunikativní a poradí si samostatně se zadanými úkoly. Důležitý je proaktivní přístup a ochota cestovat. Náplní práce je především zajištění a organizace agendy vedení společnosti, řízení firemního vozidla a doprovázení výkonného ředitele na jednání (po České republice, ale třeba i do Polska nebo na Slovensko).
Administrativní a organizační podpora ředitele společnosti (kalendář, služební cesty).
Příprava a organizace jednání, porad a pracovních cest.
Účast na poradách dle potřeb managementu a vyhotovování zápisů z těchto jednání.
Spolupráce napříč odděleními OKIN Facility k zajištění hladkého průběhu činností.
Vykonávání funkce osobního řidiče CEO.
Organizační schopnosti, reprezentativní vystupování.
Časová flexibilita a dochvilnost.
Komunikativní AJ (schopnost domluvit se a vyřídit psanou agendu).
Znalost MS Office na běžné uživatelské úrovni.
Aktivní řidič sk. B (kanceláře máme v Praze a Jihlavě).
Ideálního kandidáta hledáme na Vysočině a jejím okolí.
Stanete se součástí dynamické a stabilní společnosti.
Firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí.
Možnost seberealizace a spolupráce na zajímavých projektech.
Rozmanitou pracovní náplň.
25 dnů dovolené.
Příspěvek na stravování.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Výběr dalších benefitů ponecháme na Vás – můžete využívat MultiSport kartu, Makro kartu a mnoho dalších slev u našich obchodních partnerů.
Nástup dohodou.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.