- Jihlava
- Skanska a.s.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Jihlava |
Firma | OKIN FACILITY, a.s. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Stavebnictví a realitní služby, Management, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2) |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme OKIN FACILITY a rádi bychom se vám v krátkosti představili. Již od roku 1993 poskytujeme našim klientům služby integrovaného facility managementu. Tedy veškeré služby související s provozem a správou nemovitosti či majetku.Nyní hledáme asistenta ředitele společnosti a řidiče v jedné osobě. Někoho, kdo si dokáže stanovit priority a zvládá dobře Time-management. Má zkušenosti s administrativou, je komunikativní a poradí si samostatně se zadanými úkoly. Důležitý je proaktivní přístup a ochota cestovat. Náplní práce je především zajištění a organizace agendy vedení společnosti, řízení firemního vozidla a doprovázení výkonného ředitele na jednání (po České republice, ale třeba i do Polska nebo na Slovensko).
Administrativní a organizační podpora ředitele společnosti (kalendář, služební cesty).
Příprava a organizace jednání, porad a pracovních cest.
Účast na poradách dle potřeb managementu a vyhotovování zápisů z těchto jednání.
Spolupráce napříč odděleními OKIN Facility k zajištění hladkého průběhu činností.
Vykonávání funkce osobního řidiče CEO.
Organizační schopnosti, reprezentativní vystupování.
Časová flexibilita a dochvilnost.
Komunikativní AJ (schopnost domluvit se a vyřídit psanou agendu).
Znalost MS Office na běžné uživatelské úrovni.
Aktivní řidič sk. B (kanceláře máme v Praze a Jihlavě).
Ideálního kandidáta hledáme na Vysočině a jejím okolí.
Stanete se součástí dynamické a stabilní společnosti.
Firemní telefon, notebook a kompletní kancelářské zázemí.
Možnost seberealizace a spolupráce na zajímavých projektech.
Rozmanitou pracovní náplň.
25 dnů dovolené.
Příspěvek na stravování.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Výběr dalších benefitů ponecháme na Vás – můžete využívat MultiSport kartu, Makro kartu a mnoho dalších slev u našich obchodních partnerů.
Nástup dohodou.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.
Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.
Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.
Práva a povinnosti zaměstnanců a zaměstnavatele upravuje zákoník práce. Dozvíte se, jaké jsou povinnosti zaměstnance podle zákoníku práce, jaká jsou jeho práva, a jaké povinnosti má zaměstnanec vůči svému zaměstnavateli.
Poradíme vám, co dělat, když zaměstnavatel neplatí mzdu a co dělat, když zaměstnavatel neplatí sociální a zdravotní pojištění. Nevyplacená nemocenská? I s tím vám poradíme. Dozvíte se také, jak správně podat stížnost na zaměstnavatele.
Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.
V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.
Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje