- Plný úvazek
O nás
Jsme organizace Péče o duševní zdraví a jsme přesvědčeni, že všichni lidé mají být přijímáni s respektem ke své jedinečnosti. Už 30 let – ve 2 krajích a 7 okresech – podporujeme klienty s duševním onemocněním, aby mohli žít dle své volby, zodpovědně k sobě i k ostatním. Aktuálně hledáme kolegyni/kolegu, která/ý nám pomůžeme naplňovat toto poslání.
Na pozici výkonné asistentky/ výkonného asistenta hledáme komunikačně a organizačně zdatného člověka, který skvěle zvládá multitasking a je odolný vůči stresu při práci ve velmi dynamickém prostředí. Nehledáme sekretářku, která bude vařit kávu a stát u kopírky, ale schopnou pravou ruku ředitele, která mu umožní soustředit se na strategické cíle a odklonit operativu a administrativu.
CO VÁS ČEKÁ ZA PRÁCI?
- Administrativní podpora ředitele (plánování schůzek, organizace porad, příprava a finalizace zápisů z porad a pracovních setkání, koordinace agendy úkolů, příprava podkladů pro porady, jednání a mediální vystoupení, zpracování a úpravy pracovních dokumentů, formulářů apod.)
- Spolupráce na přípravě dokumentů a zpracování důležitých informací
- Spolupráce na přípravě reportů a analytických materiálů pro potřeby vedení organizace
- Administrativní a organizační podpora pro zasedání a jednání vedení organizace, dozorčí rady, představenstva a členské schůze organizace (příprava materiálů k jednání, příprava a vedení zápisu, kontrola zápisu, archivace apod.)
- Asistence a poskytnutí organizační a technické podpory při realizaci vzdělávacích seminářů, setkávání týmu, pracovních skupin, akcí pro veřejnost apod.
- Správa dokumentace (aktualizace, archivace, distribuce)
- Příprava a předkládání dokumentů ke schvalovacímu procesu a podpisu a jejich následná distribuce
- Na svých činnostech budete kooperovat uvnitř organizace (střediska organizace v Pardubickém a Královéhradeckém kraji) i mimo organizaci (dodavatelé, úřady, spolupracující organizace apod.)
- Aktivní využívání služebního vozidla při plnění zadaných úkolů (nutné řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič).
CO NÁS SPOLEHLIVĚ ZAUJME?
- ztotožnění se s cíli a posláním naší organizace
- pokročilé ovládání informačních technologií a výborná znalost MS Office a cloudového prostředí (MS 365)
- uživatelská znalost grafických programů (Canva…)
- organizační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, flexibilita
- komunikativnost, pozitivní naladění
- uvítáme praxi v neziskovém či veřejném sektoru
- uvítáme rovněž vzdělání v sociální či zdravotní oblasti
- motivace k dalšímu osobnímu rozvoji a vzdělávání
CO MŮŽEME NABÍDNOUT?
- zajímavé a smysluplné zaměstnání
- samostatnou a pestrou práci
- práci v zavedené organizaci se vstřícnou kulturou a v příjemném pracovním prostředí
- podrobné zaškolení a podporu dalšího rozvoje a vzdělávání
- 25 dnů dovolené v roce
- 3 dny sick days
- pružnou pracovní dobu
- služební mobil, PC a notebook
- nástupní mzdu 35 000,- Kč + kvartální odměny
V případě zájmu nám, prosím, pošlete svůj strukturovaný životopis a motivační dopis („zkušenost, motivace apod. v rozsahu max. 1 A4).
Uzávěrka přihlášek je 6. 6. 2025. Pokud nás zaujmete, pozveme Vás k osobnímu pohovoru. Možný termín nástupu je září 2025 nebo dle dohody.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Přátelské prostředí
- Children-friendly office
- Dog-friendly office



