- 40 600 – 45 799 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co vás čeká
Odpovědnost za strategii nákupu určených materiálů a služeb
Komunikace se stávajícími dodavateli a vyhledávání nových dodavatelů
Projednávání nákupních cen a nákupních podmínek
Cenová porovnání a následné analýzy
Průzkum trhu nakupovaných materiálů a technologií
Zavádění úsporných materiálových i výrobních opatření, spolupráce na optimalizaci výrobních nákladů
Spolupráce na tvorbě a implementaci nákupních a logistických procesů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
Střední odborné s maturitou
Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti – každodenní využití
Pokročilá znalost AJ/NJ (jednání s dodavateli v cizím jazyce), oba výhodou
Základní orientace ve výkresové dokumentaci
Samostatnost, časová flexibilita, spolehlivost
Práce na PC – MS Office, MS Windows,
Řidičský průkaz sk. B
Výhodou bude, pokud budete umět
Praxe v oblasti nákupu/prodeje výhodou
SAP výhodou
Co vám můžeme nabídnout
Zázemí mezinárodní společnosti s individuálním přístupem ke každému zaměstnanci
Přátelskou až rodinnou atmosféru – společné aktivity i mimo pracovní dobu
Podporu vedení společnosti při zavádění kreativních a inovativních nápadů – prostor pro vlastní tvůrčí činnost, která bude pro společnost přínosem
Zaměstnání ve fungujícím týmu se spravedlivým odměňováním
Zajímavé služební cesty – veletrhy, návštěvy dodavatelů,…
Pružnou pracovní doba a týden dovolené navíc
Důraz na rovnováhu mezi osobním a pracovním životem pro nás není jen klišé
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?