- 27 000 – 31 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
zodpovědnost za stanovení a dodržování strategie nákupu přidělených surovin
zodpovědnost za zajištění optimální skladové zásoby
komunikace, vyjednávání, uzavírání a kontrola plnění obchodních smluv a objednávek
analýza a monitoring trhu
spolupráce s výzkumem a výrobou při hledání alternativních surovin
tvorba finančních analýz nákupů za dané časové období
interní spolupráce napříč firmou (s plánovači/koordinátory výroby, vedoucími provozů atp.)
kontrola plnění smluv s ohledem na systém jakosti, vyřizování reklamací
VŠ/SŠ vzdělání technického, nebo obchodního směru
alespoň 5 let zkušeností se strategickým nákupem nebo obchodním vyjednáváním
na profesionální úrovni
vyjednávací schopnosti
komunikační a prezentační dovednosti, týmový hráč
samostatnost a schopnost rozhodovat se
znalost práce v MS Excel
německý / anglický jazyk – komunikativní úroveň
řidičský průkaz sk. B
stabilní a perspektivní zaměstnání v ambiciózní společnosti s dlouholetou tradicí
pracovní dobu 37,5 h týdně (pružná pracovní doba)
5 týdnů dovolené
benefitní home office
zvýhodněné stravování
příspěvek na penzijní připojištění po jednom roce trvání pracovního poměru
Cafeterie
zvýhodněné telefonování
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.